Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:siis joku tietty merkki/malli![]()
Mäpäs alotan että uunipesuaineista parhain on ollu sellasessa punaisessa purkissa jossa on keltainen korkkiosa/harja, nimeä en muistajoku outo merkki se oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:onko kukaan kokeillu vanishia, sitä tahranpoisto jauhetta?
Pesin just paidan, jossa oli joku kuivunu tahra. Ei lähtenyt |O kokeilen nyt toista kertaa ja lisäsin jauheen määrää. kerronpa sit loput tulokset ku on valmis.
Vielä yks. Euroshopperin marinoidut lihasuikaleet. En osta kolmatta kertaa. Ensimmäisellä kerralla maistu fairylle, siis pesuaineelle. Luulin että mulla oli astiassa jotain jäämiä, toisella kerralla sama juttu. Hyi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:onko kukaan kokeillu vanishia, sitä tahranpoisto jauhetta?
Pesin just paidan, jossa oli joku kuivunu tahra. Ei lähtenyt |O kokeilen nyt toista kertaa ja lisäsin jauheen määrää. kerronpa sit loput tulokset ku on valmis.
Vielä yks. Euroshopperin marinoidut lihasuikaleet. En osta kolmatta kertaa. Ensimmäisellä kerralla maistu fairylle, siis pesuaineelle. Luulin että mulla oli astiassa jotain jäämiä, toisella kerralla sama juttu. Hyi![]()
Se jauhe ei toimi kaikkiin kuiviin tahroihin(koklaa liottaa ensin kuumassa vedessä tahraa.tai siis kastelet sen kuumalla vedellä).
Mut parempi on se geelimäinen..sillä lähtee 2viikkoa vanhat tomaattisoosi tahrat pois matosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:onko kukaan kokeillu vanishia, sitä tahranpoisto jauhetta?
Se jauhe ei toimi kaikkiin kuiviin tahroihin(koklaa liottaa ensin kuumassa vedessä tahraa.tai siis kastelet sen kuumalla vedellä).
Mut parempi on se geelimäinen..sillä lähtee 2viikkoa vanhat tomaattisoosi tahrat pois matosta.
kastan ensin kuumassa vedessä ja sit sitä jauhetta päälle, eli liotan?.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Pantenen Ice Shine ollut mun pehkooni todella hyvä, tuo oikeasti kiillon ja pitää kutrit ojennuksessa. Halpa Hand&nail-käsivoide tehnyt ihmeitä jo yhdessä yössä, korjaa repimäni kynsinauhat yhdessä yössä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:citymarketeissa myydään,sekä pirkka appelsiini puhdistussuihke ja lasinpesuaine+wc-paperi kukkakuvioinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:Joe Blascon meikkivoide on todella hyvä,ohut ja peittää hirmu hyvin kaikki näppylät ja kirjavuudet,niin ja on riittoisa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsähallituksen mannekiini:naamarasvat ovat tosi hyviä ja halpoja =)
Nukin pulloharja on kaikista paras.
lidlin hygieniapyyhkeillä on hyvä puhdistaa pesukoneen tiivisteet, eipä haise pesukone pahalle.
pirkan kosteuspyyhkeet (vauvan) on tosi huonoja
:|
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:osaako joku kertoa, kenen valmistajan on talouspaperi, jossa on "puolikkaat" arkit, siis leveyssuuntaan puolta kapeammat kuin perinteiset?
Ostin K-marketista paketillisen tossa keväällä, paperissa on vaaleanpunaiset ja violetit kukat vuorotellen alalaidassa (tai rulla toisinpäin > ylälaidassa ;D ) ja imukyky on todella mahtava. Yksi arkki riittää moneen juttuun, eli on riittoisaakin.
Tumpelona vaan olen laittanut pakkauksen jo roskiin, viimeinen rulla menossa enkä osannut viimeksi kaupassa tirkistellä pakkauksien läpi missä ko.lainen arkkijako on. Pakkausteksteissä ei mainittu arkin kokoa missään paketissa!