V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:Alkuperäinen kirjoittaja dffghg:Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.
Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa.![]()
Lueskelin ketjua ja ajattelin juuri mielessäni että paljon ihania nimiä - vielä kun sopisi edes jotakuinkin sukunimeen. Kaikki hemmetin Brooke ja Ridge Virtaset pitäisi lailla kieltääAikoinani appivanhempien mökin vieressä oli maalaistalo. Olin tyttäreni kanssa lehmiä ihmettelemässá kun paikalle pyyhälsi pieni pellavapää tyttö. Kun kysyin että kukas sinä olet, totesi tyttö topakasti että "Risella Ryynänen". Myöhemmin kuulin että tyttönen oli Brisella - eikä vanhemmatkaan osanneet Risellaa paremmin nimeä lausua - voi kiesus!!!
Sofian ja Lucan äiti
Mistäs tiedät, kuinka hienon sukunimen Brisella saa naimisiin mentyään. Voipi sointua paljon paremmin kuin joku perus-iida.
Enpäs tiedäkkään, mutta aika monta vuotta saa nimeään kantaa ennenkuin on naimaiässä. Toivottavasti ei jäänyt vanhaksipiiaksi....
No nimen saa toki vaihdettua, jos alkaa rassaamaan vanhanapiikana että ei oikein sukunimi soinnu etunimen kanssa.
Ja entäs jos Kirsi ei osaa ärrää sanoa, niin voi kiesus täytyiskö senkin vanhempien hävetä kun ei laps osaa edes nimeään lausua....
Mutta tyhmyys kestää läpi elämän.
Vai mitä etelän hetelmä? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:Kuinka niin senkin vanhempien hävetä?? Naurettavista nimiyhdistelmistä oli kyse, ei kenenkään puheviasta - eikö? Tai sit mä vaan en tajua pointtia kun oon niin tyhmä - ja tyhmänä pysyn .![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:Kuinka niin senkin vanhempien hävetä?? Naurettavista nimiyhdistelmistä oli kyse, ei kenenkään puheviasta - eikö? Tai sit mä vaan en tajua pointtia kun oon niin tyhmä - ja tyhmänä pysyn .![]()
Ajattele, jos sun Luca ottaakin isona vaimonsa sukunimen ja hänestä tulee Luca Lötjönen? :snotty: Ja kantaa sitä naurettavaa nimiyhdistelmää paaaaljon kauemmin kuin Ryynäsen Brisella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nämä ainakin on hienoja =):Samuriina (tyttöjä, 2 kappaletta Suomessa)
Joonatar (tyttöjä, myös kaksi kipaletta)
Kasperiina (tyttöjä, 9 kappaletta)
Jesperiina (tyttöjä, 2 kappaletta)
toki myös Panu-Teppana tai Pasi-Kullero ovat kivoja nimiä.
tavallisista tavallisin on kuitenkin Kati Emilia ,joka nyt ei edes tähän kivat nimet osioon sovi .
Panu-Teppanajotenkin suloinen mutta silti mua alkoi naurattaa.