M
mie
Vieras
en lukenu muita, mut mun mielestä kauniita tyttöjen nimiä:
Olivia
Lumia/Lumi
Elle
Aada
poikia:
Oliver
Topias
Eeli
Elia
Eliel
Olivia
Lumia/Lumi
Elle
Aada
poikia:
Oliver
Topias
Eeli
Elia
Eliel
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:Tytöt: Maya, Evita, Minea (mainittukin täällä jo), Alma, Anni, Agatha, Eea, Inna... i could go on and on![]()
Pojat: Alexander, Samuel, Nicholas, musta on mahtipontinen nimi :ashamed: Ramses.. niinko se faarao, Moses on komea kans ja Aton.. mikähän mussa on vikana ko Kallet ja Reinot ei kolahda..
Kiva että meitä on muitakin, joihin tavisnimet ei kolahda. :heart: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:Tytöt: Maya, Evita, Minea (mainittukin täällä jo), Alma, Anni, Agatha, Eea, Inna... i could go on and on![]()
Pojat: Alexander, Samuel, Nicholas, musta on mahtipontinen nimi :ashamed: Ramses.. niinko se faarao, Moses on komea kans ja Aton.. mikähän mussa on vikana ko Kallet ja Reinot ei kolahda..
Alkuperäinen kirjoittaja Floristi:LILJA on maailman kaunein... Se on sekä ääntämykseltään täydellisen naisellinen, että merkitykseltään ihana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi nykyään pitää antaa niin erikoisia nimiä lapsille....
ennen annettiin jotain anna, minna, sanna, johanna...
jukka, mikko, janne, mika, kalle, toni...
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.
Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.
Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa.![]()
Lueskelin ketjua ja ajattelin juuri mielessäni että paljon ihania nimiä - vielä kun sopisi edes jotakuinkin sukunimeen. Kaikki hemmetin Brooke ja Ridge Virtaset pitäisi lailla kieltääAikoinani appivanhempien mökin vieressä oli maalaistalo. Olin tyttäreni kanssa lehmiä ihmettelemässá kun paikalle pyyhälsi pieni pellavapää tyttö. Kun kysyin että kukas sinä olet, totesi tyttö topakasti että "Risella Ryynänen". Myöhemmin kuulin että tyttönen oli Brisella - eikä vanhemmatkaan osanneet Risellaa paremmin nimeä lausua - voi kiesus!!!
Sofian ja Lucan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja dffghg:Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.
Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa.![]()
Lueskelin ketjua ja ajattelin juuri mielessäni että paljon ihania nimiä - vielä kun sopisi edes jotakuinkin sukunimeen. Kaikki hemmetin Brooke ja Ridge Virtaset pitäisi lailla kieltääAikoinani appivanhempien mökin vieressä oli maalaistalo. Olin tyttäreni kanssa lehmiä ihmettelemässá kun paikalle pyyhälsi pieni pellavapää tyttö. Kun kysyin että kukas sinä olet, totesi tyttö topakasti että "Risella Ryynänen". Myöhemmin kuulin että tyttönen oli Brisella - eikä vanhemmatkaan osanneet Risellaa paremmin nimeä lausua - voi kiesus!!!
Sofian ja Lucan äiti
Mistäs tiedät, kuinka hienon sukunimen Brisella saa naimisiin mentyään. Voipi sointua paljon paremmin kuin joku perus-iida.
Alkuperäinen kirjoittaja HaHaa:Typy: Pilvi-Hattara
Poju: Palvi-Makkara
Alkuperäinen kirjoittaja shakkiruutu:Poikien nimet on jo annettu, tytön nimistä suosikit on Miina ja Hilma.
Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:Alkuperäinen kirjoittaja dffghg:Alkuperäinen kirjoittaja etelän hetelmä:Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:Meillä tytöt Charlotte ja Isabelle. Itse pidän molempia nimiä kauniina. Muita kauniita nimiä on mm. Anastasia ja Eleonore.
Ja meillä siis sukunimenä muu kuin "Virtanen" , jos joku nyt ihmettelee nimivalintaa.![]()
Lueskelin ketjua ja ajattelin juuri mielessäni että paljon ihania nimiä - vielä kun sopisi edes jotakuinkin sukunimeen. Kaikki hemmetin Brooke ja Ridge Virtaset pitäisi lailla kieltääAikoinani appivanhempien mökin vieressä oli maalaistalo. Olin tyttäreni kanssa lehmiä ihmettelemässá kun paikalle pyyhälsi pieni pellavapää tyttö. Kun kysyin että kukas sinä olet, totesi tyttö topakasti että "Risella Ryynänen". Myöhemmin kuulin että tyttönen oli Brisella - eikä vanhemmatkaan osanneet Risellaa paremmin nimeä lausua - voi kiesus!!!
Sofian ja Lucan äiti
Mistäs tiedät, kuinka hienon sukunimen Brisella saa naimisiin mentyään. Voipi sointua paljon paremmin kuin joku perus-iida.
Enpäs tiedäkkään, mutta aika monta vuotta saa nimeään kantaa ennenkuin on naimaiässä. Toivottavasti ei jäänyt vanhaksipiiaksi....