PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
En lukenu kaikkia mutta mä kaipaan naminamin mansikka-suklaavanukasta. :p Sitä oli taas hetken kaupassa semmosessa isommassa tölkissä hevosen kuvalla kun sillon joskus se oli pieni punanen purkki jossa oli kai pupu kannessa. Se on niiiiiin hyvää. =)
Ja lakritsi hubbabubat. :snotty:

*muoks* Olikohan ne kuitenkin colan makusia ne hubbabubat. Tuli oikosulku. :whistle:
 
kaz
Minä muistan myös ne Nanna-jogurtit, joita vanhemmat osti meille aina meijeriltä. Ne oli tosi ihanan paksuja. :p

Kaipaan myös niitä pehmeitä turkinpippureita. Niitä piti aina tunkea suu täyteen :D Ja ainoa mehujää, josta ikinä olen tykännyt oli se hillittömän iso ÄssäMix. Sitäkään en ole enää löytänyt mistään :(
 
--
Mansikka-suklaa naminamia täälläkin kaipaillaan!!!
Ja stratos on kans ihan huippua.. sitten appelsiini super-jäätelöä...
Voi kunpa saisi edes kerran vielä sitä keltaisessa kääreessä olevaa riisisuklaata!!!
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
yankkie bar
ja siwasta sai ennen sellasta sinipakettista suklaata joka oli sellasta "huokosta". ihan käsittämättömän hyvää!
Joo!! Mikäs tuon huokoisen suklaan nimi olikaan? Oli ihan sikahalpaa, kersana aina ostettiin. Ja sikahyvää kans!

Tässä pari vuotta sitten löysin samaa suklaata levyjen muodossa paikallisesta sekakaupasta. Ostin heti sisaruksille joululahjaksi :D
 
-Jonttu-
Jee! Stratos-suklaata tehdään yhä, on norjalaisen Nidar:in suosituin suklaatuote. Nyt pitäis vaan saada joku ketju ottamaan se takaisin valikoimiinsa.
http://www.nidar.com/eway/default.aspx?pid=272&trg=Page_5711&Page_5711=5734:0:10,1917:1:0:0:::0:0
 
on niin pitkä lista että en tiä onko ollu mutta

itse muistan mintunvihreät muumipeikko tikku jäätelöt (olin 9 vuotiaana kitarisan leikkauksessa ja sain syödä muumi jätskiä mielin määrin)

ja sitten minttu kaakao joka oli ihan huippu
 
snörren lakunaruja,sai mustia ja punaisia,nasse-setä jäätelö,suklaapilvi jäde,aito ja alkuperänen gheissa ja fazerina patukat,suklaa popparit,,,,
noi ainakin makeista :D

mutta minne on kadonnut kipparin savujuustorae tai rouhe,,,en muista kummalla nimellä oli..
 

Yhteistyössä