PINOTAAN IHANIA VANHOJA JÄTSKEJÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesäpirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesäpirkko

Vieras
Joita enään ei kaupan pakastealtaista löydy.

Mää muistan mustafan, vai miten se nyt kirjoitettiin...
Lakritsi kuorrutus ja lakritsi "sydän" ja tietty vaniljajäätelöä, tikkujäätelö!
muistaakseni oli sellainen hopee,musta,punainen paperi siin päällä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kesäpirkko:
Joita enään ei kaupan pakastealtaista löydy.

Mää muistan mustafan, vai miten se nyt kirjoitettiin...
Lakritsi kuorrutus ja lakritsi "sydän" ja tietty vaniljajäätelöä, tikkujäätelö!
muistaakseni oli sellainen hopee,musta,punainen paperi siin päällä. =)

Tää oli tosi hyvä :p :p tämä mustafan tai mikä nyt olikaan. Roger Rabbit-mehujää oli myös hyvää. Siellä sisällä sellainen vadelmasydän :p

toi mustafa oli hyvää :p
sit toinen ihana oli roger rabit :D
ja sit oli semmonen tuutti missä oli sininen kääre ja palmun kuvia.
Oisko ollu päärynä jätskiä ja sit siin oli kinuski kastike.

En muista enää nimeä mutta vene jäätelöksi sitä sanoin
Veneen mallinen vohveli jossa vanilja jäätelöä ja hilloa.

Sit penskana oli semmonen purkka jäätelö.Jäätelön tikusta kuorittiin muovit pois niin se oli purkka

Mä en taas tykkää lakristista yhtään, joten toi Mustafakin oli tosi kauheeta mun suussani.. Mutta muistatteko semmoisen superhyvän tuutin, jossa oli kirsikkajätskiä, kirsikanpaljoja ja suklaata. La Gala tai joku taisi olla sen nimi.. Mä pidin yhden kyläkaupan hengissä eräänkin kesän, kun sitä ostin niin paljon =)

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:

Sit penskana oli semmonen purkka jäätelö.Jäätelön tikusta kuorittiin muovit pois niin se oli purkka
Sen jäätelon nimi oli Jolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski:
Mä en taas tykkää lakristista yhtään, joten toi Mustafakin oli tosi kauheeta mun suussani.. Mutta muistatteko semmoisen superhyvän tuutin, jossa oli kirsikkajätskiä, kirsikanpaljoja ja suklaata. La Gala tai joku taisi olla sen nimi.. Mä pidin yhden kyläkaupan hengissä eräänkin kesän, kun sitä ostin niin paljon =)

Joo eikös sitä La Gala jädee saanu isossa rasiassa vai muistanko väärin? ton muistan kuitenkin..

ja sit oli ihania mövenpickillä se valkosuklaa jäde missä oli niitä kunnon ISOJA palasia..sekä se mansikka sorbet jäde.

Mikä se semmonen jädepuikko oli, joka oli pelkkää vaniljajäätelöä ilman suklaa- tai muuta kuorrutusta. Pyöreä pitkulainen malliltaan (siis saman muotonen ku villevallaton-puikot). Muistaaks kukaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Semmonen vihreä päärynämehujää, joka oli pitkä spiraali..Nam nam

jep se oli hyvää, mä muistan sellaisen jätskin joka oli autonmallisessa muovi astiassa ja siitä sai sitten hiekka muotin. Ja sitten oli semmonen jätski mikä oli pellen naama ja sen keskellä oli purkkapallo

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:

veineitä on myös k-marketeissa.