Pinotaan ärsytyksen aiheita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kreecher

Aktiivinen jäsen
01.01.2007
3 838
0
36
- pesukone syö aina vasemman jalan sukat!
- leikkelepaketissa on niin monta siivua, että ehtivät mennä vanhaksi, ennenkuin paketti on syöty
- kaupassa kärryä hakiessa on poletti aina hukassa ja lompakossa vain vääränlaisia kolikoita
- uuden hillopurkin kansi on liian tiukka...

:kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
- joku sotkee aina meidän keittiön
- joku käyttää aina kaiken wc-paperin, eikä hanki tilalle uutta
- joku jättää aina jääkaappiin hyvää ruokaa pilaantumaan

Nyt ei tuu muuta mieleen.

Ai teilläkin asuu Joku! Niin meilläkin... :whistle:

"joku" jättää meillä:
* tyhjän wc-paperi hylsyn käsisuihkun päähän, ei voi viedä roskiin asti
* jättää suihkun hanan tiputtamaan yöksi
* jättää vaatteita miten sattuu, minne sattuu
* ei pyyhi keittiön pöytää
* ei nosta roskapussin "korvia" ettei roskat valu pitkin poikin kaappia

- Mies jättää aina leikkuulaudan auki.
- Petivaatteet pukluuntuvat pikavauhtia.
- Roskikset täyttyvät vaipoista hetkessä.
- Vanupuikkoja, vaatteita ja leluja löytyy merkillisistä paikoista.
- Poika ei vieläkään kuiva.

Se kun minä ja esikoinen ollaan oksennus-,ripuli- ja kuumetaudissa kun ulkona noin ihanat ilmatkin.
Ja varmasti tulee muutkin perheessä kipeiksi.
deprime-triste-29423.gif

Että olen ainoa äiti, joka ajattelee monta kertaa päivässä muutakin kuin lapsiaan, käy juopottelemassa ja polttaa silloin myös tupakkaa.
On pian 30, mutta ei omista vielä yhtään marimekon raitapaitaa, värjää hiuksiaan ja omistaa enemmän lantio-kuin kainalo farkkuja.
Ei nauti pätkääkään hiekkalaatikon reunalla seisoskelusta, haluaa vetää pussikalja kännit lämpimänä kesäiltana, vihaa yli kaikkensa mommoittumista ja sitä miten oma itseys katoaa kaikilta naisihmisiltä sillä siunaaman hetkellä kun se nelikilonen tuupataan ulos haaroista, sen jälkeen on vain meidän vaipat, meidän ruokailuajat, meidän päiväunet, meidän ripulipaskat, meidän ratastelulenkit ja meidän pilttimme =x.

Sitä että vituttaa olla outolintu teidän täydellisten joukossa, vituttaa aina kun huomaa meittivänssä muutakin kuin sitä miten monessa puuhamaassa ja särkänniemessä ehditään kesän aikana käymään.
Vituttaa kun mietii jotain omaakin itselle ja miehelle.
Sitä että on äiti vaikka kaikesta päätellen ei pitäisi...=(

- Kimeesti kiljuva papukaija (Olis kätsyä, jos vois hiljentää painamalla nappia kaukosäätimestä.)
- Tiskikoneen "väärin" täyttäminen (Siis kun järjestyksessä ei o mitään järjestelmällisyyttä ja sit pyöritetään sellasta määrää mikä vie oikeesti tilaa vaan korkeintaan puolet ja sen takia tiskipöydälle jää röykkiö.)
- Leipäpussien ja leikkuulaudan auki jättäminen
- Tyhjän vessapaperirullan jättäminen seuraavalle
- Turhista asioista kitiseminen
- Asioitten sepittely huomion saamiseksi
- Toisen käyttäminen "roskasäkkinä" (Eli se kun käydään avautuun kaikki negatiiviset asiat ja tukeudutaan toiseen, mut homma ei toimikaan toisinpäin.)

Onhan niitä muitakin, mut en nyt uskalla enemmälti, ettei tuu huono fiilis. Uuden alotuksen laitoin vähän aikaa sitte... SIINÄ!!! Kiitos, helpotti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierasmusta:
Että olen ainoa äiti, joka ajattelee monta kertaa päivässä muutakin kuin lapsiaan, käy juopottelemassa ja polttaa silloin myös tupakkaa.
On pian 30, mutta ei omista vielä yhtään marimekon raitapaitaa, värjää hiuksiaan ja omistaa enemmän lantio-kuin kainalo farkkuja.
Ei nauti pätkääkään hiekkalaatikon reunalla seisoskelusta, haluaa vetää pussikalja kännit lämpimänä kesäiltana, vihaa yli kaikkensa mommoittumista ja sitä miten oma itseys katoaa kaikilta naisihmisiltä sillä siunaaman hetkellä kun se nelikilonen tuupataan ulos haaroista, sen jälkeen on vain meidän vaipat, meidän ruokailuajat, meidän päiväunet, meidän ripulipaskat, meidän ratastelulenkit ja meidän pilttimme =x.

Sitä että vituttaa olla outolintu teidän täydellisten joukossa, vituttaa aina kun huomaa meittivänssä muutakin kuin sitä miten monessa puuhamaassa ja särkänniemessä ehditään kesän aikana käymään.
Vituttaa kun mietii jotain omaakin itselle ja miehelle.
Sitä että on äiti vaikka kaikesta päätellen ei pitäisi...=(

ompa sulla rankkaa. voi tsiisus. kyl sä oot paha!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ompa sulla rankkaa. voi tsiisus. kyl sä oot paha!

Pahuudesta en tiedä, mutta ihan helvetin erilainen verrattuna lähes sataan prosenttiin niistäkin mammoista kun täällä palstailee ja juuri siksi on niin helvetin ulkopuolinen olo.
Kiitos, että sain purkaa =/.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Miten mie nyt ton unohdin.

Ai niin olitkos se sinä joka inhoo kesää???? Mä voin kyl melkein liittyy joukkoon ku mua inhottaa ja ärsyttää kuumuus ja ötökät.

Voin myös ilmottautua kesän vihaajaksi. En vihaa ns. kesää, vaan vihaan hellettä, itikoita ja siitepölyä. Elokuun loppu onkin sitten jo mukavempaa aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja palmolive:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Miten mie nyt ton unohdin.

Ai niin olitkos se sinä joka inhoo kesää???? Mä voin kyl melkein liittyy joukkoon ku mua inhottaa ja ärsyttää kuumuus ja ötökät.

Voin myös ilmottautua kesän vihaajaksi. En vihaa ns. kesää, vaan vihaan hellettä, itikoita ja siitepölyä. Elokuun loppu onkin sitten jo mukavempaa aikaa.

Inhoan ja vihaan niin että hyvä kun ei pää räjähdä.

Noh, eipä nyt oikein ärsytä mikään, mutta jos täytyy jokin keksiä niin vaikkapa nuo mäkäräiset...tosin poika niihin herpaantui tänään en minä :D että ota minusta nyt selvää :whistle:

Yhteistyössä