Ä
äiti onnellinen
Vieras
tänäänkin lasten mentyä nukkumaan oli ihana käpertyä miehen kainaloon vauvan potkien masussa :heart: Tuon 3 v pussatessa mahaani: minä rakastan sinua pikkuveikka :') kyyneleet tuli silmiin. 5 vuotias kaatui pihalla, tuli sisälle itkemään, laitoin laastarin polveen, halasi ja sanoi: sinä olet maailman paras äiti. :') Miehen kanssa tulee välillä otettua yhteen hormonimyrskyjen pyörteessä mutta on se niin rakasparasmussukka <3 RAKASTAN NIIIIIIIIIIIIN PALJON KAIKKIA 4 HENKILÖÄ! <3<3