Pinotaan arjen pienet ilot perheen kanssa yhteen! <3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti onnellinen

Vieras
tänäänkin lasten mentyä nukkumaan oli ihana käpertyä miehen kainaloon vauvan potkien masussa :heart: Tuon 3 v pussatessa mahaani: minä rakastan sinua pikkuveikka :') kyyneleet tuli silmiin. 5 vuotias kaatui pihalla, tuli sisälle itkemään, laitoin laastarin polveen, halasi ja sanoi: sinä olet maailman paras äiti. :') Miehen kanssa tulee välillä otettua yhteen hormonimyrskyjen pyörteessä mutta on se niin rakasparasmussukka <3 RAKASTAN NIIIIIIIIIIIIN PALJON KAIKKIA 4 HENKILÖÄ! <3<3
 
sulle ja onnea kun oot noin onnellinen...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti onnellinen:
tänäänkin lasten mentyä nukkumaan oli ihana käpertyä miehen kainaloon vauvan potkien masussa :heart: Tuon 3 v pussatessa mahaani: minä rakastan sinua pikkuveikka :') kyyneleet tuli silmiin. 5 vuotias kaatui pihalla, tuli sisälle itkemään, laitoin laastarin polveen, halasi ja sanoi: sinä olet maailman paras äiti. :') Miehen kanssa tulee välillä otettua yhteen hormonimyrskyjen pyörteessä mutta on se niin rakasparasmussukka <3 RAKASTAN NIIIIIIIIIIIIN PALJON KAIKKIA 4 HENKILÖÄ! <3<3

 
Tehtiin lasten kans iltapalaksi pannaria, mansikoita ja kermavaahtoa. Kun lupasin vielä, et saavat ottaa aku ankatkin pöytään, niin johan oli onnellisia lapsia! :heart:
4v poika ilahduttaa mua usein halaamalla ja sanomalla:"Äiti, sää oon aivan hirveän ihana!" :D
 
Ihanaa oli taas illalla istua sohvalla, molemmat tytöt sylissä... :) Ikää mutusilla 2v1kk ja 9kk... Siinä pyörivät ja toisilleen nauroivat :D Pienin veti välillä siskoaan tukasta mutta ei näköjään sattunut =)
 
Kun poika 11 kk herää aamuyöllä, kuuluu vaan "öngh" tuolta omasta huoneesta, tietää että pääsee äidin ja isin väliin nukkumaan aamuun asti. Sellainen unipöhnäinen pieni otus, se on niin ihana...

Tai kun poika painaa korvansa pyöreää vatsaani vasten ja nukahtaa siihen kun pikkusisko potkii..

Tai kun isäntä keksii kattaa jonkun ihanan illallisen olohuoneeseen pojan nukahdettua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanittaja:
sulle ja onnea kun oot noin onnellinen...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti onnellinen:
tänäänkin lasten mentyä nukkumaan oli ihana käpertyä miehen kainaloon vauvan potkien masussa :heart: Tuon 3 v pussatessa mahaani: minä rakastan sinua pikkuveikka :') kyyneleet tuli silmiin. 5 vuotias kaatui pihalla, tuli sisälle itkemään, laitoin laastarin polveen, halasi ja sanoi: sinä olet maailman paras äiti. :') Miehen kanssa tulee välillä otettua yhteen hormonimyrskyjen pyörteessä mutta on se niin rakasparasmussukka <3 RAKASTAN NIIIIIIIIIIIIN PALJON KAIKKIA 4 HENKILÖÄ! <3<3

sinäkö oot sitte ap:lle kateellinen vai? ;)
 
Tänään tultiin sairaalasta vauvan kanssa kotiin, niin isompi lapsi istui koko illan sylissä ja välillä otti tiukasti kaulasta kiinni :heart: Ja tuo pienempi niin pieni mutta niin rakas :heart: ja ne kahdenkeskeiset hetket ukon kanssa arjen keskellä :heart: On tämä perhe-elämä vaan niin ihanaa <3
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä