Pinoon: onko muita joita ahdistaa ajan nopea kulku : (

me
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Mullakin tippa silmäkulmassa, kauniisti kirjoitettu.. Minä mietin tätä asiaa tänään, mietin jo, että käynkö avaamassa keskustelun. Mutta joku toinen oli samoissa aatoksissa.. Vauvan syntymästä on kohta vuosi. Ikinä, ei IKINÄ ole mennyt vuosi näin nopeasti. Ja jos nämä vuodet ja vuosien kulku tästä vielä "nopeutuu", niin :( ja vielä kerran :(.

Pitäis vaan osata elää hetkessä!!!
Jokainen sanasi, IHAN JOKAINEN, oli niinkuin minun!!!!
laita yv:tä jos siltä tuntuu..
Laitettu on! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Välillä. Se aika kulkee niin armottomasti eteenpäin ja tuntuu ettei ajan kyytiin osaa heittäytyä, niin että eläisi hetken kerrallaan. Katsellessaan lapsiaan, sen ajankulun satuttavuuden tuntee.
Sen haikean luopumisen, minkä ajankulu elämälle sanelee.
Kuinka äsken olivatkaan pieniä nuo lapset, vauvanpehmeitä ja maidontuoksuisia. Nauravaisia taaperoita, jotka kiipesivät syliin lohdutettaviksi.. ja nyt tempovat kukin tahollaan napanuoraa löyhemmäksi. Siinä se ajankulu sattuu, vaikka samanaikaisesti yksittäisen päivän aika kuluu väliin niin hitaasti, sitä odottaa että tulisi ilta ja saisi lapset nukkumaan. Ja yön unettomina tunteina sitä odottaa, että tulisi edes sitten se aamu...
Sulla on kauniita ajatuksia. Kiitos!
 
wyr
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
haluaisin että aika PYSÄHTYY TÄHÄN PAIKKAAN!!!!
MIKÄ mua vaivaa :'(
Sitten sun tarvii alkaa liikkua. Mitä nopeammin liikut paikassa, sitä hitaammin liikut ajassa.
Jos olet vain paikallasi, niin liikut ajassa kokoajan valonnopeudella, joten ei ihmekään jos tuntuu siltä että aika kulkee liian nopsaan^^
 

Yhteistyössä