Pinoon ne joilla lapsiluku EI ole täynnä!

mä olen pian 26v...lapsia on 4 :heart: ja itseasiassa mä en tiedä haluanko lapsia enää...välillä haluan kovastikkin mutta sit taas jonkun ajan päästä tuntuu et kyllä nää mussukat riittää...

Minä 28, isäntä 32, tyttö pian 3-vuotta.

Lapsenteko haaveet toistaiseksi jäissä. Siihen vaikuttaa monta asiaa. Jos kaikki olisi mennyt hyvin niin meillä olisi 2 pian 3-vuotiasta. Mutta eipä mennyt...onneksi on edes yksi niin rakas lapsi. Toinen kaksosista ei jaksanut elää ja tuli pois kesken raskauden. Onneksi toinen jaksoi sinnitellä ja selvisi. Onni oli että lapset olivat epäidenttisiä.

Ja toinen painava seikka on epätietoisuus taloudellisesta tilanteesta ja siitä että meneekö molemmilta työpaikka alta.

Minulla olisi haaveissa 3 lasta. Miehellä oli 1 ja yksi on jo. Mutta hän kuitenkin työstää ajatusta ja on aika positiivisesti jo suhtautumassa,että meille tulisi ehkä perheenlisäystä sitten kun ensimmäinen on esikoululainen tai koululainen.

Minä 26, mies 25, yksi 3 vuotias, harkinnassa lisää kolmen kympin hujakoilla mietittiin et vois 2 kappaletta tehdä sitten peräperään, 3 lasta tuntuu ehdottomalta maksimilta, suurperheajatus ahdistaa meitä molempia

yllättää miten paljon isoja perheitä :)

Mä olen 30, mies 43. vauva on nyt puolivuotias ja alan kallistua myös toisen lapsen kannalle. kovin kauaa ei tietty olis enää varaa harkita, kun ei tässä enää nuorruta.

Yhteistyössä