Lapsiluku täynnä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinen kuumeilijako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinen kuumeilijako?

Vieras
Meillä kolme lasta, ja järjellä ajateltuna lapsiluku on nyt täynnä. Kuitenkin tuntuu että voisihan tähän vielä yhden... Onko täällä muita joilla samanlaisia ajatuksia? Ja jos olette päättäneet, että lapsiluku on todellakin täynnä, niin miten saatte vauvakuumeen vaiennettua? Kun itsestä tuntuu että sydän kaipaa vauvaa, mutta järki sanoo että ei. Ja onhan se totta, neljän kanssa jouduttaisiin vaihtamaan autoa ja asuntoa, tähän ei sovittaisi kun nyt jo seinät pullistelee.

Meillä päätettiin jo kolmosen odotusaikana, ettei tähän perheeseen tule enää yhtään lasta, mutta miten kävikään-nelonen syntyy loppusyksystä <3 Onneksi oltiin ehditty jo ostaa talo ja tila-auto valmiiksi, niin ei tarvinnut sellaisia ajatella :)

Mulla oli kans kolmannen jälkeen kauhee vauvakuume hetken aikaa, mutta taivaan kiitos se meni ohi. Kyllä olisin hullu. kaiken lisäks, vanhimmainen kun kuitenkin on vasta 4v.. Että ehtiihän sitä jos se mieli vielä muuttuu.

Kyllä sen tietää kun lapsiluku täyttyy. Meillä 3, ja en enää yhtään jaksaisi lisää. Olen NIIN onnellinen että kuopus täyttää enskuussa 3v! B)

No more vaippoja, syöttämisiä, kanniskeluja, pinnasänkyjä, vaunujen roudaamista...MAHTAVAA!!

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
Kyllä sen tietää kun lapsiluku täyttyy. Meillä 3, ja en enää yhtään jaksaisi lisää. Olen NIIN onnellinen että kuopus täyttää enskuussa 3v! B)

No more vaippoja, syöttämisiä, kanniskeluja, pinnasänkyjä, vaunujen roudaamista...MAHTAVAA!!

Meilläkin täytti nuorin just 3v. 3 lasta ja en jaksais enempää. Sterilisaatio jonossa olen :-)