Runo, kokemus, hyvä sivusto jne.
Kiitos :heart: :wave: :saint: :saint: :saint:
Keskustelua aiheesta myös toki toivotaan
Kiitos :heart: :wave: :saint: :saint: :saint:
Keskustelua aiheesta myös toki toivotaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Ite siis suosittelen kirjaa: Enkeli lensi ohi, suomalaisten kokemuksia enkeleistä. Kirjoittanut Nina Ramstadius. Infon alesta ostin 4,90e. Uskomattomia juttuja siinä :snotty: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Minkälainen teidän mielestänne on enkeli? Mistä sen tunnistaa? (Keskustelua toivoit)
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:Jotenkin jäi mieleen pappa joka toissapäivänä tuli vastaan, katsoi mua ja tyttöjä ja sanoi 'kuule rakas tyttöseni, lapsien tärkein suojelija on oma äiti tai isä ja sen jälkeen tulevat enkelit'. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Enkelit ovat totisinta totta!
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:Jotenkin jäi mieleen pappa joka toissapäivänä tuli vastaan, katsoi mua ja tyttöjä ja sanoi 'kuule rakas tyttöseni, lapsien tärkein suojelija on oma äiti tai isä ja sen jälkeen tulevat enkelit'. :heart:
Oi! Ihana pappa :snotty: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä kerkesin kerran olla äitipuolena viikon verran 5,5 vuotiaalle pojalle =) ja tutustutin pojan iltaisin enkeleihin tarinoimalla ja laulamalla. Pojalla ei ollut aiempaa uskonnollista taustaa. Olin opettanut pojalle että jokaisella lapsella ja aikuisella on oma suojelusenkeli joka varjelee pahoilta asioilta.
Yksi päivä oltiin ulkoilemassa sitten lumihangessa ja jäisellä polulla.. Poika liukastui ja oli kaatumassa selälteen ja tarrasin nopeasti hupusta ja nostin pystyyn ennen kuin pää osui maahan. Jatkoin omaa jutusteluani yhtään sen enempää reagoimatta asiaan ja kävelyä. Poika katseli minua ja sanoi: Minun suojelusenkelini esti minun kaatumiseni äsken. Minä sanoin siihen: Niin ( ja hymyilin ).
Mun mielestä hellyttävä kommentti pojalta. Enpä ajatellut itse asiaa sitä ennen.. vaikka itse olin opettanut suojelusenkeli termin pari päivää ennen tapahtumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Enkelit ovat totisinta totta!
Onko sulla kokeusta? :hug:
Anteeksi kun takerrun sivuseikkaan, mutta miksi sä olit pojalle vain viikon äitipuoli?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä kerkesin kerran olla äitipuolena viikon verran 5,5 vuotiaalle pojalle =) ja tutustutin pojan iltaisin enkeleihin tarinoimalla ja laulamalla. Pojalla ei ollut aiempaa uskonnollista taustaa. Olin opettanut pojalle että jokaisella lapsella ja aikuisella on oma suojelusenkeli joka varjelee pahoilta asioilta.
Yksi päivä oltiin ulkoilemassa sitten lumihangessa ja jäisellä polulla.. Poika liukastui ja oli kaatumassa selälteen ja tarrasin nopeasti hupusta ja nostin pystyyn ennen kuin pää osui maahan. Jatkoin omaa jutusteluani yhtään sen enempää reagoimatta asiaan ja kävelyä. Poika katseli minua ja sanoi: Minun suojelusenkelini esti minun kaatumiseni äsken. Minä sanoin siihen: Niin ( ja hymyilin ).
Mun mielestä hellyttävä kommentti pojalta. Enpä ajatellut itse asiaa sitä ennen.. vaikka itse olin opettanut suojelusenkeli termin pari päivää ennen tapahtumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Enkelit ovat totisinta totta!
Äidilläni on ja ovat niin varmoja tapauksia ettei epäilytä yhtään.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Enkelit ovat totisinta totta!
Muistatko niitä ja jaksatko jakaa meidän kanssa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Enkelit ovat totisinta totta!
Muistatko niitä ja jaksatko jakaa meidän kanssa?![]()
Muistan loppuelämäni, mutta ovat jotenkin niin lähelle tulevia kokemuksia etten voi niistä kirjoittaa täällä "julkisesti". Sori.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi kun takerrun sivuseikkaan, mutta miksi sä olit pojalle vain viikon äitipuoli?Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mä kerkesin kerran olla äitipuolena viikon verran 5,5 vuotiaalle pojalle =) ja tutustutin pojan iltaisin enkeleihin tarinoimalla ja laulamalla. Pojalla ei ollut aiempaa uskonnollista taustaa. Olin opettanut pojalle että jokaisella lapsella ja aikuisella on oma suojelusenkeli joka varjelee pahoilta asioilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:Jotenkin jäi mieleen pappa joka toissapäivänä tuli vastaan, katsoi mua ja tyttöjä ja sanoi 'kuule rakas tyttöseni, lapsien tärkein suojelija on oma äiti tai isä ja sen jälkeen tulevat enkelit'. :heart: