Olisko mahdollista, että edellisestä siemensyöksystä on jäänyt luomen alle joku simppa väijyyn ja raskautuminen johtuisi siitä. Eli kyse ei olisikaan touhutipoista vaan sissijuustosta?Alkuperäinen kirjoittaja meillä taas;24846146:harratettu 5 vuotta keskeytettyä, siis ovulaationi aikoihin, ennen ja jälkeen kuukautisten ihan normaalisti tavara sisälle. Sitten kun alettiin lasta puuhaamaan niin koko kierto tavarat sisälle ja toisesta kierrosta tärppäs, samoin kuin tää alussa oleva raskaus. Mä jotenki en usko noihin touhutippoihin, ajattelisin että mieheltä ehtii tulla vähän spermaa kuitenkin ennenku vetää pois jos keskeytetystä on joku tullut raskaaksi.
nii, eli toisinsanoen äijäs on ollu niin koomassa että kerennyt vähän herahtaa käytävän puolelle. Tai sitten edellisestä panokerrasta on sen verran vähä aikaa, että vehjettä ei ole kunnolla pesty ja elinkelposet siimahännät on väijyny esarin alla.:wave: esikoinen on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä. me nuoret typerykset kun luultiin sillon että sitä voi käyttää ehkäisynä Ja kun arvioi esikoisen hedelmöityshetkeä niin se osuu juhannuksen tienoille jolloin oltiin molemmat koomakännissä joten siellä eksän vehkeessä on tuskin ollut kuin juuri se yksi toimintakykyinen siittiö joka sitten tärppäsi,mietinkin että mä tulen raskaaksi jo pelkkien kalsarien näkemisestä
Mä tapaan ottaa sen kalun käteen ja runkata loppuun tai ottaa suuhun. Oon usein kysyny, että eikö sillä mene homma pilalle, kun joutuu kiskoa sen vehkeensä ulos viime tingassa, ja oon saanu vastaukseks että ei mene.Keskeytetty yhdyntä miehelle on sama kuin seksi naiselle ilman orgasmia.
Ihan ok mutta jotain jää puuttumaan
Onhan se tietysti mutta ei se sama ole.Mä tapaan ottaa sen kalun käteen ja runkata loppuun tai ottaa suuhun. Oon usein kysyny, että eikö sillä mene homma pilalle, kun joutuu kiskoa sen vehkeensä ulos viime tingassa, ja oon saanu vastaukseks että ei mene.
Eli, valehteleeko mieheni? Onko se runkattu orkku sit edes orkku ollenkaan? Kerros ny miehenä.
way too much information :OOlisko mahdollista, että edellisestä siemensyöksystä on jäänyt luomen alle joku simppa väijyyn ja raskautuminen johtuisi siitä. Eli kyse ei olisikaan touhutipoista vaan sissijuustosta?
Jaa-a jos minähän en siis ole tullut touhutipoista raskaaksi vaikka niitä on aikoinaan viiden vuoden ajan varmasti mennyt sisuksiinOlisko mahdollista, että edellisestä siemensyöksystä on jäänyt luomen alle joku simppa väijyyn ja raskautuminen johtuisi siitä. Eli kyse ei olisikaan touhutipoista vaan sissijuustosta?