Pinoon kaikki te jotka olette raskautuneet kesksytetystä yhdynnästä, touhutipoista ja etenkin jos mies ei ole laskenut

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierasg
Te, jotka olette raskaaksi keskeytetystä. Kuinka viime tipalla mies veti vehkeen ulos?

Mun mies siis vetää vehkeen ulos yleensä takaapäin asennossa ja sit vetää käteen ja heittää spermat mun selän päälle. Ja kyllä se runkuttaa siinä about 5-7 sekuntia, ennenkuin mälli lentää. 10 v tehty näin, enkä ole tullu raskaaksi

kolmen mama
No täällä istun touhutippa- tai mikä lie lapsi sylissäni... Ihana bebe, mutta totaalinen yllätys.

Olimme lähdössä lomalle. Kävin hakemassa lääkäriltä tabut menkkojen siirtoon. Lääkäri kysyi, että ethän varmasti ole raskaana. No EN. Ehkäisynä kortsu, menetelmällä ensin ilman ja sitten kortsu päälle, kuten tuossa edelläkin jollain.

Lomalle lähdetitin, popsin tabujani ja olin tyytyväinen etteivät menkat päässeet häritsemään lomailua. No, oli siinä yksi "kuumempi ilta" ja kuinka ollakaan, jäi se kortsu laittamatta.

Hain apteekista heti aamulla katumuspillerin. Jäi hyvin mieleen, kuinka apteekissa ei osattu englantia ja yritin sitä espanjaksi selostaa. Sain lopulta pillerin.

Menkkoja ei sitten vaan kuulunut... Tein lopulta testin ja kaksi viivaa pamahti heti.

Ultrassa myöhemmin oli suuri ylläri se, että raskaus ei ollutkaan saanut alkuaan lomalla, vaan oli jo neljä viikkoa pidemmällä! Siis söin ne kuukautisten siirtoon tarkoitetut tabut ja katumuspillerinkin ihan turhaan...

Koskaan ei oikein selvinnyt, että mitä tapahtui, mutta päädyimme lopulta siihen, että tämä kolmas oli meille tarkoitettu.

Kaikki raskaudet ovat saaneet alkunsa helposti, mutta kaksi ensimmäistä suunnitellusti.

Yhteistyössä