Pinoon kaikki te jotka olette raskautuneet kesksytetystä yhdynnästä, touhutipoista ja etenkin jos mies ei ole laskenut

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
tiiteni harmaana
No meillä EI ole tärpännyt keskeytetystä koskaan. Tai niin on siis tehty, että ihan alkuun on oltu paljaaltaan ja sitten laitettu kortsu päälle ja jatkettu loppuun. Ja molemmat lapset on saaneet alkunsa tosi helposti loppuun asti viedyllä menetelmällä, joten ehkä ei ole sitten ollut otollinen aika keskeytettyä harrastaessa tai sitten ei ole siittiöitä tullut yhtään touhutippojen mukana.

:wave: minä ! ennen esikoista toimi loistavasti,ja kun lupa annettiin tulla tärppäs heti. tää toinen sai alkunsa keskeytetystä yhdynnästä.. olin just lopettanu imetyksen ja liekö sit heti ekasta ovulaatiosta sai alkunsa

meillä taas
harratettu 5 vuotta keskeytettyä, siis ovulaationi aikoihin, ennen ja jälkeen kuukautisten ihan normaalisti tavara sisälle. Sitten kun alettiin lasta puuhaamaan niin koko kierto tavarat sisälle ja toisesta kierrosta tärppäs, samoin kuin tää alussa oleva raskaus. Mä jotenki en usko noihin touhutippoihin, ajattelisin että mieheltä ehtii tulla vähän spermaa kuitenkin ennenku vetää pois jos keskeytetystä on joku tullut raskaaksi.

:wave: esikoinen on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä. me nuoret typerykset kun luultiin sillon että sitä voi käyttää ehkäisynä:whistle: Ja kun arvioi esikoisen hedelmöityshetkeä niin se osuu juhannuksen tienoille jolloin oltiin molemmat koomakännissä joten siellä eksän vehkeessä on tuskin ollut kuin juuri se yksi toimintakykyinen siittiö joka sitten tärppäsi,mietinkin että mä tulen raskaaksi jo pelkkien kalsarien näkemisestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja meillä taas;24846146:
harratettu 5 vuotta keskeytettyä, siis ovulaationi aikoihin, ennen ja jälkeen kuukautisten ihan normaalisti tavara sisälle. Sitten kun alettiin lasta puuhaamaan niin koko kierto tavarat sisälle ja toisesta kierrosta tärppäs, samoin kuin tää alussa oleva raskaus. Mä jotenki en usko noihin touhutippoihin, ajattelisin että mieheltä ehtii tulla vähän spermaa kuitenkin ennenku vetää pois jos keskeytetystä on joku tullut raskaaksi.
Olisko mahdollista, että edellisestä siemensyöksystä on jäänyt luomen alle joku simppa väijyyn ja raskautuminen johtuisi siitä. Eli kyse ei olisikaan touhutipoista vaan sissijuustosta?

näin
:wave: esikoinen on saanut alkunsa keskeytetystä yhdynnästä. me nuoret typerykset kun luultiin sillon että sitä voi käyttää ehkäisynä:whistle: Ja kun arvioi esikoisen hedelmöityshetkeä niin se osuu juhannuksen tienoille jolloin oltiin molemmat koomakännissä joten siellä eksän vehkeessä on tuskin ollut kuin juuri se yksi toimintakykyinen siittiö joka sitten tärppäsi,mietinkin että mä tulen raskaaksi jo pelkkien kalsarien näkemisestä :)
nii, eli toisinsanoen äijäs on ollu niin koomassa että kerennyt vähän herahtaa käytävän puolelle. Tai sitten edellisestä panokerrasta on sen verran vähä aikaa, että vehjettä ei ole kunnolla pesty ja elinkelposet siimahännät on väijyny esarin alla.

"vieras"
Me ei koskaan lasketa mällejä sisälle. Ei mitään muuta ehkäisykeinoa. Toiminu jo 10 vuotta. Mies heittää mällit pihalle hyvissä ajoin. Sit ku tehtiin lapset, mällit sisään. Eka tärppäs kymmenennestä kierrosta. Toka lapsi tärppäsi kolmannesta.

Touhutipoissa ei ole siittiöitä. Jos keskeytetystä tulee raskaaksi tarkoittaa se vain sitä, että mies on vetäny liian myöhään ulos.

lköj
[QUOTE="vieras";24846314]Me ei koskaan lasketa mällejä sisälle. Ei mitään muuta ehkäisykeinoa. Toiminu jo 10 vuotta. Mies heittää mällit pihalle hyvissä ajoin. Sit ku tehtiin lapset, mällit sisään. Eka tärppäs kymmenennestä kierrosta. Toka lapsi tärppäsi kolmannesta.

Touhutipoissa ei ole siittiöitä. Jos keskeytetystä tulee raskaaksi tarkoittaa se vain sitä, että mies on vetäny liian myöhään ulos.[/QUOTE]

Näin!
Eli he, jotka ovat tulleet raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä eivät tiedä oikeaa tekniikkaa. Keskeytetty yhdyntä tarkoittaa sitä, että kun miehestä alkaa tuntua että just lähtee, kikkeli ulos, ja tämän jälkeen pitää mennä mielellään viis sekuntia ennen kuin spermat pruuttaa ulos.
Vaatii itsekurisen miehen ja ei onnistu kännissä!

nainen kysyy
Keskeytetty yhdyntä miehelle on sama kuin seksi naiselle ilman orgasmia.

Ihan ok mutta jotain jää puuttumaan :(
Mä tapaan ottaa sen kalun käteen ja runkata loppuun tai ottaa suuhun. Oon usein kysyny, että eikö sillä mene homma pilalle, kun joutuu kiskoa sen vehkeensä ulos viime tingassa, ja oon saanu vastaukseks että ei mene.

Eli, valehteleeko mieheni? Onko se runkattu orkku sit edes orkku ollenkaan? Kerros ny miehenä.

Mä tapaan ottaa sen kalun käteen ja runkata loppuun tai ottaa suuhun. Oon usein kysyny, että eikö sillä mene homma pilalle, kun joutuu kiskoa sen vehkeensä ulos viime tingassa, ja oon saanu vastaukseks että ei mene.

Eli, valehteleeko mieheni? Onko se runkattu orkku sit edes orkku ollenkaan? Kerros ny miehenä.
Onhan se tietysti mutta ei se sama ole.
Kysymys on varmaan henkisestä/psykologisesta puolesta ennemmin kuin pelkästä fysiikasta.

2 miljardia vuotta evoluutiota missä homma on aina tapahtunut tietyllä tavalla (ns. tavara sisälle) ehkäpä ihminen jossain mielessä /jollain tajunnan tasolla aistii/tietää että tämä homma ei nyt mennyt 'täydellisesti'.

Mitä tuohon miehen valehtelemiseen tulee niin tunnetustihan miehet eivät valehtele tuollaisissa asioissa :D He kertovat vain sen mitä sinä haluat kuulla.

Voithan sinä kokeilla asiaa, seuraavalla kerralla pyydät tekemään homman 'perinteisellä' tavalla ja katsot on se orgasmi erilainen.
Kunhan se pyyntö ei tule yllätyksenä =) Saattaa mennä pasmat sekaisin kaverilla muuten =)

mennyt
[QUOTE="vieras";24845759]mällejä sisälle .
Kerokaas miten teillä raskaus on alkanut ?[/QUOTE]

Kolme lasta. Kaksi ihanaa vahinkoa. Esikoisen kohdalla kortsu petti. Ei ainakaan huomattu, että olisi ollut rikki. Toista yritettiin yli vuoden ennen kuin tärppäsi. Kolmas oli seurausta keskeytetystä yhdynnästä.

äet
Täällä! kuopus oli 5kk ja tekemällä tehty. Siinä sitten käyttelimme keskeytettyä (siis veti pois ennen kun tuli) :D ja tulin raskaaksi. Tajusin raskauteni vasta viikolla 11.

Yhteistyössä