Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joko pukkaa kriisiä?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:29. Vuosi armonaikaa, ennen kuin olen kolmekymppinen :xmas:
Pöh, kurja heppu! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ei vielä. Paitsi vähän siitä, että joudun nyt luovuttamaan koneen miehelle, vaikka haluaisin paistatella näissä säkenöivissä onnitteluissa |O :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pöh, kurja heppu! :kieh:Ai niin hälläkin oli merkkipäivä, onnea. :flower:
Mistä mä kuvittelin että sä sanoit eilen että hänenkin synttärinsä ovat tänään?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pöh, kurja heppu! :kieh:Ai niin hälläkin oli merkkipäivä, onnea. :flower:
Ai se, kun vaimo täyttää vuosia?Ei sillä synttäreitä ole ennen kevättä, eikä nimipäivääkään ihan vielä. Tytöllä on kyllä tällä viikolla vielä synttärit :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mistä mä kuvittelin että sä sanoit eilen että hänenkin synttärinsä ovat tänään?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pöh, kurja heppu! :kieh:Ai niin hälläkin oli merkkipäivä, onnea. :flower:
Ai se, kun vaimo täyttää vuosia?Ei sillä synttäreitä ole ennen kevättä, eikä nimipäivääkään ihan vielä. Tytöllä on kyllä tällä viikolla vielä synttärit :heart:
Oon vissiin nähnyt unta.
![]()