Pinoon kaikki, jotka EIVÄT halua AnnaBellin lähtevän! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Älä lähde AnnaBell, on täällä mukavaakin porukkaa =) Olen saanut haukkuja täällä osakseni jo 2 vuotta ja silti täällä vielä sinnittelen :D

Tsemppiä sulle! :hug: :flower: Mä en ainakaan ole rasisti ja mun mielestä olet hyvä tyyppi :)

:wave: :wave: Tosin mulla on AnnaBellin yhteystiedot ja varmaan voidaan pitää yhteyttä ilman palstaakin.

Ja mitä noihin pastahaukkuihin tulee, niin olen mäkin näiden 6 vuoden aikana saanut niistä osani. Mikä ei tapa, se vahvistaa B)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:wave: :wave: Tosin mulla on AnnaBellin yhteystiedot ja varmaan voidaan pitää yhteyttä ilman palstaakin.

Ja mitä noihin pastahaukkuihin tulee, niin olen mäkin näiden 6 vuoden aikana saanut niistä osani. Mikä ei tapa, se vahvistaa B)

Mitä, sinäkin? :o Olen luullut, että olet kaikkien suosiossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mitä, sinäkin? :o Olen luullut, että olet kaikkien suosiossa =)
Mä olen saanut olla aika pitkään jo rauhassa *koputtaa puuta* Wanhalla palstalla sitä "hampisiin joutumista" kutsuttiin palstakasteeksi =) Kun oli palstakasteen saanut, oli vakkari ja kuului siihen kuuluisaan sisäpiiriin. Ehkä meidän pitäisi elvyttää wanha palstakaste takaisin?

Passivoi lisää/ liikaa, kun ei oikein jaksa mitään, niin kun koneella ei jaksa sitäkään vähää mitä jaksais muuten.
Toisalta voi olla joillekin hyvä purkautimis keino jos ei muuta paikkaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta kenenkään ei tarvitse lähteä täältä :)

Olen samaa mieltä!Eiköhän täällä ole tilaa meille kaikille!!Meistä kaikista erilaisista persoonistahan tämä palsta koostuu,kaikkia ei voi eikä pidäkään aina miellyttää.Riittää,että on oma itsensä! =)

Yhteistyössä