Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita::wave: :wave: Tosin mulla on AnnaBellin yhteystiedot ja varmaan voidaan pitää yhteyttä ilman palstaakin.
Ja mitä noihin pastahaukkuihin tulee, niin olen mäkin näiden 6 vuoden aikana saanut niistä osani. Mikä ei tapa, se vahvistaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:No mulle on ihan samaa lähteekö vai jääkö, mut masentuneelle tämä (eikä netti yleensäkään) ei ole hyvä paikka![]()
Mä olen saanut olla aika pitkään jo rauhassa *koputtaa puuta* Wanhalla palstalla sitä "hampisiin joutumista" kutsuttiin palstakasteeksi =) Kun oli palstakasteen saanut, oli vakkari ja kuului siihen kuuluisaan sisäpiiriin. Ehkä meidän pitäisi elvyttää wanha palstakaste takaisin?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mitä, sinäkin?Olen luullut, että olet kaikkien suosiossa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta kenenkään ei tarvitse lähteä täältä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Passivoi lisää/ liikaa, kun ei oikein jaksa mitään, niin kun koneella ei jaksa sitäkään vähää mitä jaksais muuten.
Toisalta voi olla joillekin hyvä purkautimis keino jos ei muuta paikkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen saanut olla aika pitkään jo rauhassa *koputtaa puuta* Wanhalla palstalla sitä "hampisiin joutumista" kutsuttiin palstakasteeksi =) Kun oli palstakasteen saanut, oli vakkari ja kuului siihen kuuluisaan sisäpiiriin. Ehkä meidän pitäisi elvyttää wanha palstakaste takaisin?