PINOON kaikki joilla nyt Eskarin aloittava lapsi! :)

Esikoinen aloittaa tiistaina eskarin.

Nämä viimeiset kuusi vuotta kuluivat aivan liian nopeasti |O ! Varmaan on loikattu vähintään kahden vuoden yli ja mä haluan ne hetinyt takaisin :ashamed: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Mitä eroa on päiväkotieskarilla ja "oikealla" eskarilla?
No, ainakin sellanen ero meillä on, että se ei todellakaan ole päiväkoti... vaan esikoulu, päiväkoti on eri paikassa.
Eli ei mitään eroa oikeesti, vaan paikka on eri :D!

Meidän lapsi aloittaa koulun yhteydessä olevassa eskarissa ja mun mielestä se on ihan pyllystä. Mieluummin olisin pitänyt hänet tuossa päiväkodissa tutussa ympäristössä eskarissa. Mutta kun siinä ei enää eskaria ole :/ . Tädit siirtyivät vain kouluun pitämään eskaria. Ja sama hoito kuin päiväkodissa, jatkuu sitten eskaripäivän jälkeen samassa tilassa kuin eskarikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Mitä eroa on päiväkotieskarilla ja "oikealla" eskarilla?
No, ainakin sellanen ero meillä on, että se ei todellakaan ole päiväkoti... vaan esikoulu, päiväkoti on eri paikassa.
Eli ei mitään eroa oikeesti, vaan paikka on eri :D!

Meidän lapsi aloittaa koulun yhteydessä olevassa eskarissa ja mun mielestä se on ihan pyllystä. Mieluummin olisin pitänyt hänet tuossa päiväkodissa tutussa ympäristössä eskarissa. Mutta kun siinä ei enää eskaria ole :/ . Tädit siirtyivät vain kouluun pitämään eskaria. Ja sama hoito kuin päiväkodissa, jatkuu sitten eskaripäivän jälkeen samassa tilassa kuin eskarikin.
No, on siinä eroa nyt kuitenkin...mm. siellä ei saa ole aamupalaa, eikä siellä mennä päiväunille... eikä se ole nimeltäänkään päiväkoti ja siellä on vaan esikouluikäisiä lapsia! Musta päiväkodis kuuluu olla usean ikäisiä lapsia.
Muoks. lisäksi tän mein eskarin järjestää koulutoimi, eikä päivähoito, joten en osaa sitä päiväkotina pitää senkään takia.
 

Yhteistyössä