Pinokkio-lastennäytelmä Espoossa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ELT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ELT

Vieras
PINOKKIO

Lastennäytelmä

Ensi-ilta LA 17.4.2010

Uskallatko hypätä seikkailuun, jossa matkaa vauhdittavat maailman pisin käärme ja merten valtavin valas?

Pinokkio on yllättävä kokoperheen esitys rakastetusta klassikkotarinasta.

Astu mukaan satumaailmaan, jossa Pinokkion matkaan sulautuu nukketeatteria, sirkuksen taikaa sekä varjojen mystiikkaa. Esitys luo eteesi vahvasti visuaalisen, lattiasta kattoon ulottuvan elämyksen.

Suositusikä 5-100 V, kesto 45 min.

Harri Virtasen dramatisointi italialaisen Carlo Collodin klassikosta.

Ohjaaja Arto Reunanen.

Esitykset:

LA 17.4. klo 13 ENSI-ILTA
SU 18.4. klo 14
LA 24.4. klo 14, 16
SU 25.4. klo 14

(TI 4.5. tilausnäytös)
TO 13.5. klo 14, 16 (Helatorstai)
LA 15.5. klo 13
SU 16.5. klo 14
LA 22.5. klo 14, 16
SU 23.5. klo 14

Lippuvaraukset: 044 290 1075 TAI espoonlahden_teatteri@hotmail.com

Lipun normaalihinta 8 e

Kouluille/päiväkodeille ryhmäalennuspaketti:

10-19 henkilöä = 7e/lippu

20-49 henkilöä = 6e/lippu

50-101 = 5e/lippu




Esitykset Matinkylän monitoimitalon teatterissa, Matinraitti 17, Espoo.

Rooleissa: Ulla Anteroinen, Jenna Hellsten, Kari Hilvenius, Samuli Jaskio, Outi Koskelo, Anna Lindholm, Inka Ristola.

Äänisuunnittelu, musiikki: Jaakko Autio. Puvustus: Mimosa Lindahl, työryhmä. Valot: Mimosa Lindahl, Lauri Lundahl. Nuken rakennus ja käsittelyohjaus: Elina Putkinen. Tuottajat: Karita Blom, Gitta Hägg.
 

Yhteistyössä