Pino sellaisille, joille seksi on pakkopullaa??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jos

Vieras
Taas tiedän miehen jotain hautovan, mutta kun ei viitsi hoitaa esileikkejä ollenkaan niin eipähän ole seksi ihan äsken kiinnostanut ja ei tämän miehen kanssa tule kiinnostamaankaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eipähän siihen ole pakko suostua, jos ei kiinnosta.

Perhesovun nimissä pääsee helpommalla, kun suostuu.

Olen huomannut ihan saman. Tosin sanoisin sen niin päin, että jos ei tahdo loukata toista illasta toiseen niin täytyy suostua...

Tällä hetkellä vähän pakolta maistuu (suurimmaks osaks). En halua miestäni loukata joten kyllä seksiä harrastelemme. Minä en niitä aloitteita nyt ole tehnyt vähään aikaan ja on siitä puhuttukin.

Helppo sanoa ettei tarvi suostua, mutta kyllä se vähän niin on että helpompi on vähän harrastella seksiä kun vatvoa haluttomuuttaan ja loukata siinä samalla toista. Ja eipähän ainakaan ensimmäinen syy ole lähteä vieraisiin ukolla kun kotonakin saa. Ja minä ajattelen myös niin, että on hienoa että mies kuitenkin aloitteita tekee vaikka tietää ettei minua niin kamalasti nyt kiinnosta. -Kyllä se senkin kiinnostus hiipuu jos aina pakit saa.

Alkuperäinen kirjoittaja 6kk sitten synnyttänyt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No eipähän siihen ole pakko suostua, jos ei kiinnosta.

Perhesovun nimissä pääsee helpommalla, kun suostuu.

Olen huomannut ihan saman. Tosin sanoisin sen niin päin, että jos ei tahdo loukata toista illasta toiseen niin täytyy suostua...

Joo näin on. ;( Mulla pillerit vie halut tiedän sen mutta ilman en voi sairauden takia olla. Eli joko elän yksin loppuelämäni tai annan toisinaan vähän kuin pakosta.

Mä en käsitä ollenkaan tota ajatusta, että annetaan siksi ettei mene vieraisiin :o Kyllä ootte heikolla itsetunnolla varustettuja ja ukot kans, jos se on syynä.

No kyllähän se seksuaalinen kanssakäyminen kuuluu parisuhteeseen, ellei sitten molemmille sovi, että eletään kuin sisko ja sen veli saman katon alla. Kyllä siinä parisuhde menee kuralle ennemmin tai myöhemmin jos toisella normaalit halut ja toinen vaan pihtaa. Jos on kyse jostain lyhytaikaisesta haluttomuudesta, esim. raskaudesta johtuva, silloin voi olettaa molempien jaksavan odottaa. Mutta jos toista ei yksinkertaisesti kiinnosta, esim. aseksuaalisuus, niin mitäs sitten tehdään? Kielletään kumppaniltakin seksi kokonaan?

Voisin tältä istumalta allekirjoittaa sopimuksen, että lupaan olla harrastamatta seksiä enää ikinä. Surullista, olen vasta 25. Syynä on vulvodynia eli siis seksi sattuu ja tuleee aina sattumaan. Mutta kuulema siitä voi kivusta huolimatta oppia nauttimaan ja onhan lääketieteestäkin apua.

Onneksi miehelle kelpaa muukin seksi kun vain pelkkä yhdyntä. Tosin tuleehan sitäkin harrastettua joskus, ihan kokeeksi.

kuulunko mä tähän pinoon? Minusta seksi on kivaa, ei siinä mitään, mutta aika tekee siitä pakkopullaa. Mun tekee mieli aamulla, päivällä, vielä kun lähden töistä ja tulen kotiin, mutta kun lapset on saatu nukkumaan ja varsinkin jos ne on kiukutelleet illalla, niin mun ei tee mieli yhtään. Siis YHTÄÄN. Mut silloin ois heti harrastettava, klo 23 jälkeen ei enää voi, esikoinen tapaa herätä ja lähteä sängystään kävelemään.
Että vaihtoehdot on seksi silloin kun ei huvittaisi tai ei lainkaan seksiä. prkl.

Mä en käsitä ollenkaan tota ajatusta, että annetaan siksi ettei mene vieraisiin :o Kyllä ootte heikolla itsetunnolla varustettuja ja ukot kans, jos se on syynä.

No kyllähän se seksuaalinen kanssakäyminen kuuluu parisuhteeseen, ellei sitten molemmille sovi, että eletään kuin sisko ja sen veli saman katon alla. Kyllä siinä parisuhde menee kuralle ennemmin tai myöhemmin jos toisella normaalit halut ja toinen vaan pihtaa. Jos on kyse jostain lyhytaikaisesta haluttomuudesta, esim. raskaudesta johtuva, silloin voi olettaa molempien jaksavan odottaa. Mutta jos toista ei yksinkertaisesti kiinnosta, esim. aseksuaalisuus, niin mitäs sitten tehdään? Kielletään kumppaniltakin seksi kokonaan?

Jos ihminen on aseksuaali niin tuskin hän seurustelee seksuaalisesti halukkaan ihmisen kanssa. Tai jos seurustelee niin ehkä antaa kumppanille luvan käydä vieraissa.