J
jos
Vieras
Taas tiedän miehen jotain hautovan, mutta kun ei viitsi hoitaa esileikkejä ollenkaan niin eipähän ole seksi ihan äsken kiinnostanut ja ei tämän miehen kanssa tule kiinnostamaankaan :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipähän siihen ole pakko suostua, jos ei kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipähän siihen ole pakko suostua, jos ei kiinnosta.
Perhesovun nimissä pääsee helpommalla, kun suostuu.
Alkuperäinen kirjoittaja 6kk sitten synnyttänyt:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eipähän siihen ole pakko suostua, jos ei kiinnosta.
Perhesovun nimissä pääsee helpommalla, kun suostuu.
Olen huomannut ihan saman. Tosin sanoisin sen niin päin, että jos ei tahdo loukata toista illasta toiseen niin täytyy suostua...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käsitä ollenkaan tota ajatusta, että annetaan siksi ettei mene vieraisiinKyllä ootte heikolla itsetunnolla varustettuja ja ukot kans, jos se on syynä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en käsitä ollenkaan tota ajatusta, että annetaan siksi ettei mene vieraisiinKyllä ootte heikolla itsetunnolla varustettuja ja ukot kans, jos se on syynä.
No kyllähän se seksuaalinen kanssakäyminen kuuluu parisuhteeseen, ellei sitten molemmille sovi, että eletään kuin sisko ja sen veli saman katon alla. Kyllä siinä parisuhde menee kuralle ennemmin tai myöhemmin jos toisella normaalit halut ja toinen vaan pihtaa. Jos on kyse jostain lyhytaikaisesta haluttomuudesta, esim. raskaudesta johtuva, silloin voi olettaa molempien jaksavan odottaa. Mutta jos toista ei yksinkertaisesti kiinnosta, esim. aseksuaalisuus, niin mitäs sitten tehdään? Kielletään kumppaniltakin seksi kokonaan?