Pino: ovulaatiokipuilijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emunen

Vieras
Rupesin tässä vaan miettimään noiden ahkerien ovistikuttajien ( :D ) seassa, että kuinka paljon täällä on muita sellaisia, joilla ovulaatio tuntuu sen verran selvästi, ettei tarvitse miettiä, milloin se on? Onko se yleistä vai harvinaista?

Mulla ainakin raskauksien jälkeen on menkkakivut vähentyny ja ovulaatiokivut lisääntyny ja parhaimmillaan melkeen tuntee, missä kohtaa se munasolu siellä liikkuu... :laugh: Ja yhdessä kierrossa bongasin selkeästi molemmilta puolilta irronneet solut, mutta mies ei mitenkään suostunut edes kerran kokeilemaan, olisko siitä kaksoset tekaissut! :D

Mulla ei ole raskauksia takana enkä ole tuntenut oviskipuja muuta kuin tottakai silloin kun olen tikuttanut oviksen ;) Heh. Mutta tässä kuussa tunsin todella selvät ovisoireet ja kp18 oli pakko mennä apteekkiin kun oireet oli niin vahvat ja saman tein oli tosi vahva plussa kp19 samanlainen ja kp20 haaleampi ja vielä piti kp22 kokeilla ja oli jo haaleampi. Yksi clinic tikkujäi ja ajattelin säästää ensikiertoon jos tarvis!
Tosin mulla on odotukset todella todella korkealla. Viime yönä tuli n.1min kestävä viiltävä kipu johon siis heräsin ja pyyhittäessä jäi punaruskeaa paperiin kaks kertaa 1h sisään ja sitten loppui ja siihen loppui myös valkovuoto, nyt on tosi kuivaa. Ja yleensä ainakin mulla ollut aikaisemmissa kierroissa että mitä runsaampaa valkovuoto sitä varmemmin menkat tulossa, joten siltäkin kannalta olen luottavainen.

Nyt vaan herää kysymys että oliko viime yön tuhru kiinnittyminen?
Yritystä takana 04/05 lähtien.

Tsemppiä sulle ja plussatuulia +++++++ ! :D

Minkälaista emunen sun ovulaatiokivut on? Itse en ole vielä koskaan tikutellut ovista, olen ainakin toistaiseksi pystynyt pitämään näppini erossa niistä testeistä ja mietinkin, että mistä sen oviksen voi tietää? Itselläni on eilen ja tänään ollut maha todella kipeä, tänään oikein menkkamaista kipua, polttelevaa kipua oikeastaan koko alavatsalla, hirveä tunne. Mietinkin, et oliko se sitten sitä oviskipua, aamun kipu hävisi noin 15 minuutissa.. Mulla on nyt kp 14/27-28, et vois olla ovikseen viitaavaa kipua, mut vielä en kroppaani pillereiden jälkeen osaa kunnolla tulkita, et mikä kipu on mitäkin :kieh: mut siis olis kiva tietää, et millaista muilla oviskipu on tai et millaista sen pitäs olla?

Mulla tuntuu nyt luomukierrossa tosi kovia kipuja heti, kun munasolu alkaa kehittymään. ´Niitä jatkuu noin viikko, ovispäivänä on pari kovaa vihlaisua siellä munasarjan kohdalla, pari päivää oviksen jälkeen kivut loppuu kolmeksi, neljäksi päiväksi, ja sitten jatkuu kipuilu tuossa kohdun alueella kuukautisiin saakka. Eli mulla on kipuja vähintään puolet kierrosta! Luulin, että kivut tuntee siinä munasarjassa, missä munasolu kehittyy, mutta luin yhdeltä ovissivustolta, ettei ovulaatio välttämättä tapahdu siltä puolelta, mistä tuntee kivun :/

Mulla ovulaatio tuntuu paljon samanlaiselta kuin menkatkin: turvotusta alamahassa, epämääräistä jomotusta selässä ja mahassa ja vihlontaa sitten siellä ilmeisesti munatorvien kohdalla. Ne kuuluisat limatkin lisääntyy niin selvästi, ettei ole asiasta epäilystä... :D

Alkaa pikkuhiljaa aina kierron keskipaikkeilla, jomotukset ensin, sitten limat, sitten juilinnat, sitten turvotus ja lisää jomotusta. Saattaa kestää neljäkin päivää, sitten vähitellen limat vähenee ja olo normalisoituu, kunnes alkaa menkkajomottelut. :kieh:

Nyt menee vähän otsikon vierestä mutta kun luin Minttulii86 kirjoituksen niin oli pakko tulla kommentoimaan.
Tuo sun kuvaus olis niin hyvin osunu myös mun tän hetkiseen tilanteeseen. Mulla meneillään kp 26/26-30 ( normaalisti se 28 ) viime päivinä oon tuntenu todella selkeitä nipistyksiä ja juilintaa mitä aikaisemmissa kierroissa. Eilen illalla ja tänää aamulla tuli tosi vähän ruskeeta paperiin pyyhkiessä ja sen jälkeen on kans ollu ihan kuivaa kautta. Mullakin odotukset tosi korkeella joten toivotaan ettei tiputa kovin korkeelta. Tsemppiä sulle!

Entäpä sellainen vaihtoehto että kipuja oviksen aikaan mutta ei limaa?
Mulla menossa nyt kp 17 ja eilen selkeät oviskivut (tai vastaavat) mutta limoista ei tietoakaan. Ihme sameaa limaa ja paljon oli kp 8.
Normaalisti limat ovat tuleet oviksen aikaan joskus kp 14-16 ja ovat olleet selkeästi havaittavissa
:/

hörhöilijä, uskosin et ne kivut on sit sitä kasvamista.. Eli eka ne munasolut siel kasvaa ja yks niist kasvaa ylitte muiden joka sit irtoaa oviksena.. ni ovista paljonki ennen voi tulla niit kipuja.. esim mulla tuli kp7 alkaen viime kierrosta mut ovis oli kp18. Ovislima kuitenki pitää olla kirkasta ja venyvää eli mu mielest se samea vuoto ei kyl ole ovislimoja...

Mulla selkeet kivut yleensä.Kierto aika hyvin asettunut 25,raskauksia ei takana.
Ovis siis tuolla kierrolla on kp 11 ja tosiaan kivut tuntuu todella!Tunnen kasvukivutkin jotka alkaa jossain kp 6-9 välillä ja sitten kp 11 armottomat kivut: puristaa ja pistää ja jos kävellessä sattuu tuntemaan kipuja,silloin kipu säteilee kylkeen asti. Omituista kyllä tunnen sen joka kerta vain oikealla puolella?Molemmat munasarjat omistan..Olen kyllä lukenut että kipu voi säteillä toiselle puolelle.Vasemmassa munatorvessa oli tukos,joka on häipynyt ja sen jälkeen taisin tunteakin muutaman kierron,kun se sillä puolella tapahtui.Nyt viime aikoina en ole tuntenut..

Yhteistyössä