Pino nikeille joita ei koskaan muisteta "mitä nikkejä muistat" pinoissa?

Turkilmas
:D :D Sori että nauran, mutta ihana tuo otsikko. Piti oikein hetki tavata että mitä ajetaan takaa =) .

Ja hei, ei ole lainkaan huono juttu jos ei muisteta, sillä silloin harvemmin myöskään on niitä perskärpäsiä kun ei oo onnistunut ketään ärsyttämään B)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:
Mua ei muistanut kukaan ainakaan siinä viime pinossa, ja osa luetteli varmaan sata nimeä. Prkl. Vissiin liian tylsät jutut ja liian työläs nimimerkki :D
sul on niin hiton vaikee nikki...ei kehtaa ees yrittää kirjoittaa sitä :whistle:

kinuski
Mua ei muisteta, mutta mä olenkin harmaa joten mua ei siksi noteerata :). On mulla myös musta nikki mutta en koskaan jaksa kirjautua enkä ole edes varma muistanko salasanaakaan. No mutta oikeasti mulle on ihan sama muistetaanko mua vai ei, en mä siksi täällä notku :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
:D :D Sori että nauran, mutta ihana tuo otsikko. Piti oikein hetki tavata että mitä ajetaan takaa =) .

Ja hei, ei ole lainkaan huono juttu jos ei muisteta, sillä silloin harvemmin myöskään on niitä perskärpäsiä kun ei oo onnistunut ketään ärsyttämään B)
Tää pino onkin tarkoitettu vain meille harvoille ja valituille.

Ei sitä otsikkoa tarvitse kaikkien osatakaan lukea/ymmärtää sitä :D :D

Yhteistyössä