Pino NELOSESTA kuumeileville!!

Irkku-75
Täällä myös nelosesta haaveileva. Meidän perheeseen kuluvat tytöt 8v, 6v ja 2v. Nyt olis vielä sen nelosen vuoro. Pillerit jätin pois kaksi viikkoa sitten. Tosin ne oli minipillerit ja viimeiset menkat on ollu joskus yli vuosi sitten. Nyt tässä odottelen missä lie ovat??? Onko kokemuksia kauanko voipi mennä, ennenkö tulevat? Vai taitaa olla jokaisella henk.kohtainen juttu.

Sitten minulla on vielä tuo ylipaino. Jokaisen tytöt jälkeen olen laihduttanut ja nyt en ole, että tärppääköhän ollenkaan???

Kiva lukea muidenkin mietteitä tästä "haaveesta"
 
Tervetuloa uudet mukaan joukkoon!

Irkku, mulla myös ylipainoa, ennen kakkosta pudotin jonkin verran (painoin siis enemmän kuin ennen ensimmäistä raskautta). Ennen kolmatta raskautta en 'ehtinyt' pudottaa painoa lainkaan, mutta tärppäs heti, eli ei ainakaan minulla vaikeuttanut raskautumista.

Mulla kp 35/?. Varmaan pakko taas omaa mieltä rauhoittaakseni testailla lähipäivinä ellei täti tule kylään ennemmin. Meillä siis ehkäisy käytössä..
 
Irkku-75
Tämä poikavaltanen porukka on mulla hyväksi. Meillä sitä poikaa on yritetty, jopa kertaalleen isoisäni leikkimielisestä kehotuksesta nukuttu kirves sängyn alla. Toisaalta kaikki tytöt on toivottuja ja rakkaita olleet. Meinaa vain noilla sukulaisilla ja kylänakoilla olla se, että poika pitäis maatalossa olla. Joka kerta siitä saa kuulla, ei aina niin kivaakaan ole. Toisaalta vaatteiden kanssa pääsee helpolla kun on kaikki samaa sukupuolta.

Mulla on nyt pikkasen hankalaa, kun ei voi laskea milloin olis "otollinen" hetki. Niitä menkkoja kun ei ole ollut yli vuoteen. Välistä tuntuu mahassa, että nytköhän ne alkaa,mutta ei ole vain kuulunut. Eikös tavallisesti viikon sisällä tule, kun lopettaa pillerit? Näin muistelen ainakin edellisiä kertoja, kun olen lopettanut.
 
Mihka
Heips!! Täällä kanssa tjottaillaan ja nelonen olis kysessä :heart: Mukavaa kun löytyi tällanen porukka..oonkin miettiny mihin pinoutus.

Meillä on kaks poikaa ja tyttö ennestään..mies tuumaski et pitäs viel neitille saaha sisar =) No, vitsi vitsinä, ei sillä sukupuolella tietenkään ole oikeesti väliä.

Mut plussatuulia kaikille. Mulla menkat tulee ja menee miten sattuu joten saa nähä miten kauan kestää tärpätä.
 
huomenta täältäkin kaikille kuumeileville =)

Meillä kans neljäs yrityksessä... tytöt 9 ja 7v sekä poika 4v ennestään ja nyt sitten haaveillaan neljännestä. kp vissiin 12?/?? ja yk 2

Kierukka poistettu tammikuun lopussa ja pari päivää sen jälkeen oli jo vuotoa... ja pari viikkoa sen jälkeen musta tuntu jo että olen varmaan raskaana:) oli huono olo useana aamuna ja kaikki hajut otti jne. mutta sitte 35 pv edellisestä vuodosta alko tosi kova vuoto joka kesti vajaan viikon ja mietin tuota että oliko menkat vai varhainen keskenmeno? no sitä ei tiedä ja nyt sitte ootellaan taas ja jännätään miten käy:)

Vielä noista autoista ja taloista... asustetaan vuokralla omakotitalossa jossa ylhäällä kolme makkaria ja "oleskelu aula" ja alhaalla makkari sekä keittiö, olohuone ja saunat ym... eli mahuttas asustaa vaikka neljäs tuliskin ja autokin vaihdettiin jo vuosi sitte tila-autoon :wave: eli suuria muutoksia ei noilta osin olis tulossa...<br><br>
 
Mä en MILLÄÄN jaksais enää odottaa odotuksen alkua :snotty: :snotty:

Mutta melkeen pari viikkoa pitäs kuitenkin oottaa ennenkun ees pääsis testaamaan, jos tarvetta tulee. :\|

Miksi aika menee NÄIN hitaasti :whistle:
 
liitympä tännekkin haaveillaan/toivotaan nelosta pojat on 3v ja 6v sekä pikku neiti 3,5kk ..... siis"yritystä on" ei oo käytetty mitään suojaa edellisen koitoksen jälkeen eikä tulla käyttämäänkään.....


joten lisääppäs tänne minutkin =)
 



Jahvetti, 27v........pojat 4v, 7v, 9v
möhkö, 25v....t5v, p3v, p2v
berry76, pojat 1v, 7v, 10v
Åsa, 32v........pojat 5½, 3½, 1v3kk
Äitiliini75....t9v, t7v, p4v
Dalia76....p5v, p6,5v, t13v
pikkueppu....p3v, p6v, t3,5kk
Irkku-75....tytöt 8v, 6v, 2v


 



Jahvetti, 27v........pojat 4v, 7v, 9v
möhkö, 25v....t5v, p3v, p2v
berry76, pojat 1v, 7v, 10v
Åsa, 32v........pojat 5½, 3½, 1v3kk
Äitiliini75....t9v, t7v, p4v
Dalia76....p5v, p6,5v, t13v
pikkueppu....p3v, p6v, t3,5kk
Irkku-75....tytöt 8v, 6v, 2v
Nansotar...pojat 5v, 3v, 10kk



 
möhkö
Jaahas!Alkaako täällä löytyä oireita?Meikäläisellä ei ole sit mitään oireita. :kieh: Muuta kun et olen ollut ukolle äkänen ilman syytä,mutta sekin varmaankin johtuu tästä piinasta :whistle: Oletteko te muut kuumeillut kaikista muksuista samanlailla kun nelosesta vai onko tää nelosesta kuumeilu kovempi.Olipas nyt taas vaikeasti selitetty :LOL: Meillä on kuumeilu tosi pahana.Ei ennen ole näin pahan ollut tai en ainakaan myönnä mitää ;)
 
Mulla on nyt kp18/26

Viikon verran alaselkä ollut tosi kipeä ja kipeytyy vaan koko ajan--->raskausoire? Alaselkä on ollut kipeä joka raskaudessa, mutta vasta lopussa.
Rinnat on tosi turpeet ja pikkusen kipuilee puristeltaessa :LOL:
Alavatsassa välillä ihmeellisiä kipuja ja hiukan ummetusta ollut

Saa nyt sitte nähä :whistle: :heart:

Mä en ole ketään 3 aikaisempaa kuumeillut yhtään...mulla onkin nyt ekaa kertaa elämässäni vauvakuume!!!! :heart: :heart:

Nuo 3 ekaa "tuli vain tehtyä" Nyt kun edellisestä on jo 4v, niin kuumeilen kyllä ihan täysillä :heart: :heart: :heart:

Kaikkia lapsiani kyllä rakastan täysillä, mutta en ole tällein heitä kuumeillut =)
 
Luin tuolta ikivanhoista ketjuista yhdestä odottajasta, jolla oli plussapäivä ja sanoi, että alaselkää oli sattunut viikon ja kipu vain jatkui. Ihan kuin Jahvetilla ja mulla, vaikka itse en kyllä tiedä onko vain pms-oire!?
 
Aurinkoista lauantaita kaikille!!
Mielettömän hieno ilma ollut koko päivän, ulkoiltu oikein urakalla =)

Mulla on varmaan krooninen vauvakuume ;) Tykkään olla raskaana ja entäs ajatus vastasyntyneestä *huokaus* :heart:

Kaikkia lapsia olen kuumeillut. Kahta ensimmäistä ehkä enemmän kuin tätä kuopusta, johtuen siitä että kuopus tärppäsi paljon nopeammin. Ts. kuume ei edes ehtinyt kunnolla nousta :LOL:
Vielä ei ole varsinaista kuumetta, mutta ajatus raskaudesta ja kasvavasta masusta on tosin aika kutkuttava :whistle: Maha tosin ei timmi ole nytkään, voisin aivan yhtä hyvin kuulua noihin ylipainoisiin kuumeileviin :( Mutta painonpudotusoperaatio on toki käynnissä koko ajan!!

Nyt tulee tyhmä juttu: tehän tiedätte miltä sikiön ekat liikkeet tuntuu. Perhosen siipien havinaa... Tähän asti olen ajatellut, että onko ihan hullua ajatus neljännestä (varsinkin kun keskimmäinen poika on todella vaativa ja energinen uhmis) ja eilen, kun ilma kiersi suolistossa tuli tuo sama 'perhosen siipien havina'-tunne, niin ajattelin, ettei se nyt niin hullumpaa olisikaan vaikka tuo tunne olisikin johtunut muusta kuin kadoksissa olevasta pierusta ;)

Täällä kärvistellään menkkakipujen kourissa, kp 3/~29 :/
 
sunnuntaista iltapäivää

meillä ei oo oikeastaan ollut ennen tätä (siis mulla) kuumeilua on vaan oltu ilman ehkäsyy ja pidetty omaa kivaa petissä ja annettu lupa tulla jos on tullakseen vauva uutisille......

anoppi kyllä totes kun kolmatta ootin et päätit sit vielä kolmannen tehdä mut ei me todellakaan lapsii olla tehty vaan ollaan saatu joka ainoo välissä kun oli vielä yks tm raskauskin ....

jos nyt 4 rupeen vartoon niin voipi olla kommentti sen mukaista... :D ... kun jo kakkosen jälkeen rupes puhuun meille et tiietäänhän me "putkienkatkomis" mahdollisuudesta :attn: :kieh: :kieh:

niin minä tässä toivon et tärppäis vielä niin et saatas se 4 vauvakin meidän taloon..... miehelläkään ei oo mitään sitä vastaan kunhan se tulis ennenkö "herra täyttää 40v kun sitten kuulemma rupee oleen liian vanha pienen vauvan isäksi :D <br><br>
 
Aurikoista uutta viikkoa tännekin pinoon :wave: :wave:

Mitäs muille kuuluu? =)
Mulla tuo selkäsärk jatkuu edelleen :x Joku tuolla mainitsikin että vois vaikka ollaki raskaudesta johtuvaa :heart: No viikonloppuna sen sitten tietää oliko vai ei ;)
Todellakin se alkoi vajaa 2vko sitten ja jatkuu edellee, mitään ihmeellistä en ole tehnyt tms mistä se voisi johtua, et todella outoa :whistle: :\|

Mulla on nyt siis kp 20/26. Normaalisti näinä päivinä saattaisi jo tuhruvuoto alkaa, muttei vielä ole mitään merkkejäkään :\| :whistle: parempi niin ;)

Nyt meinaa vielä flunssakin iskeä. Tosi kuumeinen olo, nenä tukossa ja kurkku kipeä...jos tääkin olis raskaudesta johtuvaa ;)

Mä en edes uskalla ajatella millaista kommenttia tullaan saamaan, kun ja jos joskus ilmoitetaan neljännestä vauvasta etenkin MUN vanhemmille :LOL: :LOL: :LOL: No, sen näkee ja kuulee sitten ;) :LOL:

 
möhkö
Heippa!Täällä ei ole vieläkään yhtään oireita. :kieh: Viikonloppuna aattelin testata.Ellei sit menkat ala. :/ Me saadaan varmaankin negatiivista palautetta kun joskus nelonen tulee.Ainakin isännän puolelta.Anoppi ei kuulu mun hyviin ystäviin :LOL: Me ollaan niin nuoria ja plää plää....Taidan lähteä tutkimaan edes jotain oireita :LOL: :LOL: :LOL:
 
Dalia76
Heipsan!

Täällä elellään nyt ovisjännäilyaikaa. Saas nähdä kuinka nappaa :p ...
Tällä viikolla pitäisi kaiken järjen mukaan tuo ovulaatio tapahtua, en kuitenkaan lähde sitä testeillä varmistelemaan vielä tässä vaiheessa.
 

Yhteistyössä