mun kissani on kirvoittanu useemmat naurut, se on yleinen vitsi kaikkien niiden keskuudessa jotka sen tietää...
se asuu mun vanhempien luona keskellä metsää ja aina kun äiti lähtee aamulla koiran kanssa hakemaan postia kissa lähtee mukaan.
n.200 kertaa ollaan äidin ja koirien ja mun lapsen kanssa samoiltu läheisessä metsässä.
kun olemme kulkeneet n.10minuuttia alkaa kuulua sellanen ihmeellinen mölinä. kissahan se siellä perässä raahautuu ja maukuu lohduttomasti et senkin pässit, hylkäsitte mut, byhyäää..
sit sitä täytyy odottaa koska sitä ei kestä kukaan kuunnella kun se marttyyrina huutaa ja mouruaa ku mielipuoli ja sit ku sitä odotetaan,niin herra ei pidä mitään kiirettä kävellä luo.. sit kun se pääsee meidän luo se alkaa hidastelee tahallee ja taas sen sydäntäraastava ulina kuuluu hetken päästä "te unohditte mut,yhyyy.." ja taaaas sitä odotellaan ja tää toistuu sen 40 kertaa per lenkki.
samainen kissa rakastaa sitruunaa, suolakurkkua, koiran kuivamuonaa, fetaa, vaniljajugurttia ja mausteita.
se ei pidä koiria yhtään minään, ihan sama minkä kokonen koira sen eteen tulee räyhäämään, niin se katsoo "haista paska-ilmeellään" halveksuvasti ja tuhahtelee. se myös pyrkii hakeutumaan muita ylemmälle tasolle voidakseen läpsiä ohikulkijoita.
sen salainen fetissi on pitkähihaisten paitojen hihat joihin se on monesti jäänyt jumiin tungettuaan sinne.
se tunkee olkapäälle ja keikkuu siinä niin et kynnet uppoo ihoon.
se rakastaa rasvoja; aurinkorasvaa, perusvoidetta, mitä vaan. naminam.
näitä juttuja riitäis vaikka kuinka, se on ihan pimee

:heart: