PINO: kerro hauskoja juttuja lemmikeistäsi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
:laugh: :) :heart:
Entisistä, nykyisistä, koirasta, matelijasta, ihan mitä vaan kunhan oikeasti tapahtuneita juttuja. Tai jotain supersöpöjä juttuja. Nostellaan ja kerätään paljon tarinaa :heart: :heart: :heart:
Tuli vaan mieleen kun meillä isohko koira ja pyysin et saan tänään hoitoon meille siskon mäyriksen :heart:

Kertokaas.... :wave:

Vähemmän mukavaa oli tuossa vajaa vuosi sitten tuon meidän kanin kanssa. Just oli siirrytty digi-aikaan ja aamulla siinä aamupuuhia tehtiin, tv oli auki, kani vapaana. Yht´äkkiä huomaan kuinka tv:n kuva pätkii, särisee. Ehdin mielessäni kiitellä tätä uutta digiaikaa kuinka muka kuvan laatu paranee. Samalla hetkellä muistan että kani on vapaana ja tvruudusta hävisi kuva kokonaan. Kani mokoma oli purrut sen virtajohdon poikki...

Mun edesmennyt koirani kastroitiin (poistettiin pallit) no,operaatiosta ei ollut pitkää aikaa ja kerran ihmettelin koirani pyllistellessä heinikossa,että miten sen pallit näyttää niin oudoilta?Sillä oli tarttunut kaksi takiaista juuri siihen kohtaan missä varustus oli ennen ollut :)Ja tämä on totta=)
Koirani ollessa pentu,sillä oli tapana repiä superlonia pedistään.Olin menossa nukkumaan,huoneessa oli pimeää kun huomasin koiran suussa superlonia.Koira nukkui sänkyni vieressä ja aloin haparoida sen suusta sitä vaahtomuovipalaa ja sanoin että antaa irti sen.Ihmettelin kun olinkin kokoajan "vetänyt" koiran kieltä suusta (!) se oli nukahtanut kieli ulkopuolella roikkuen.Oli koiranpentu hieman ihmeissään mitä käyn käsiksi siihen=)
Kerran 18v.olin katsomassa ensiasuntoa yksityiseltä ja sitä oli näyttämässä välittäjä (sellainen pukumies)no koirani oli vapaana (oli aikas pentu vielä) asunnossa ja kuulin miten välittäjä oli hätääntynyt niin koirani näykki pukuäijää persuksista ja se äijä huitoi salkullansa.Pikkasen noloa=)

Meillä pikkuinen koira, joka on tosi eläväinen. Oli lapsien kaa lasten huoneessa. menin kattomaan, niin koira soitti lasten pianoa tassuillaan! istu siinä pianon edessä ja läpsäytti etutassulla koskettimia. välillä intoutu hyppimään etutassuilla koskettimien päällä. Juoksin hakemaan vidoekameraa, mutta valitettavasti koiralta loppui kiinnostus. Oli ihan kuin jostain "maailman hauskimma eläimet" telkkariohjalmasta! samainen koira jos ei jaksa kävellä, niin hyppää rattaiden alle koriin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Cycadeen:
Meillä pikkuinen koira, joka on tosi eläväinen. Oli lapsien kaa lasten huoneessa. menin kattomaan, niin koira soitti lasten pianoa tassuillaan! istu siinä pianon edessä ja läpsäytti etutassulla koskettimia. välillä intoutu hyppimään etutassuilla koskettimien päällä. Juoksin hakemaan vidoekameraa, mutta valitettavasti koiralta loppui kiinnostus. Oli ihan kuin jostain "maailman hauskimma eläimet" telkkariohjalmasta! samainen koira jos ei jaksa kävellä, niin hyppää rattaiden alle koriin :D

IHANA tapaus!!! :heart: :heart: :heart: :laugh: :heart: :heart: :heart:

No se oli aika hauskaa (ei todellakaan ollut) kun koira oli meidän poissaollessa juonut pullon ceridalia, istunut meidän petillä peppu falskaten ja kaatanut loput ceridalista punaiselle sohvalle, niin että olkyä saattoi puristaa sohvatyynystä. :$

Sen pepusta valui sitä öljyä joka tietty jo siinä vaiheessa, mentyään koko pienen koiran läpi, ei haissut yhtään hyvälle. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No se oli aika hauskaa (ei todellakaan ollut) kun koira oli meidän poissaollessa juonut pullon ceridalia, istunut meidän petillä peppu falskaten ja kaatanut loput ceridalista punaiselle sohvalle, niin että olkyä saattoi puristaa sohvatyynystä. :$

Sen pepusta valui sitä öljyä joka tietty jo siinä vaiheessa, mentyään koko pienen koiran läpi, ei haissut yhtään hyvälle. :'(

Ei juma :o :o :o :D ja koira lähti liukkaasti :laugh:

Meillä 2 koiraa ja kissa. Koirat eivät saa tulla sohville tai sängyyn. Mutta niillä on oma nojatuoli käytössä.
Useimmiten vain käy niin että kissa ajaa koirat lattialla nukkumaan ja valloittaa sen tuolin =)

Tää hassu juttu liittyy enemmänkin äitiin kuin lemmikkiin mutta kuitenkin. Miulla oli hamsteri ja olin jossain pari päivää ja hamsteri jäi kotiin äitin hoidettavaksi. Äiti oli näitä ihmisiä jotka on sitä mieltä että jyrsijät on kivoja 10 metrin päästä katsottuna =) Hyvin se oli sen ruokkinut ja juottanut mutta kun miä tulin kotiin niin siellä hamsterin terraariossa oli miun pesismaila :o :o Kysyin äitiltä että mitä ihmettä se maila siellä tekee? No hää ajatteli että se leikkii sillä :laugh: :laugh: En tiiä huvittaako tuo muita mutta miusta se oli käsittämättömän hauskaa :D

Olin leiponut pullia ja ne oli pöydällä jäähtymässä. Jotain kävin tekemässä ja menin sit keittiöön , että pussitan pullat. Kissa istui pöydällä ja nakkeli pullia tassulla lattialla kita ammollaan odottavalle koiralle :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Olin leiponut pullia ja ne oli pöydällä jäähtymässä. Jotain kävin tekemässä ja menin sit keittiöön , että pussitan pullat. Kissa istui pöydällä ja nakkeli pullia tassulla lattialla kita ammollaan odottavalle koiralle :kieh:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ihana! Sellasella koukkutassulla :heart: :D osaan niin kuvitella. Näitä on ihana lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ei juma :o :o :o :D ja koira lähti liukkaasti :laugh:

No se joutu illaksi vessaan. Ku vein sitä sit kakalle, mua hänvetti, kun se öljy kiilsi auringossa ja kun sillä oli vielä menkat, sen torttu oli ihan turvonnut. Se oli tosi ällön näköinen, mun hieno puudeli. :'( Ja ku se kakkas, sieltä roiskahti sitä öljyä kirkkaassa kaaressa. :(

Arvaat vaan, minkä näköinen se oli kun se oli kakannut, kun valu sit semmosta ruskeeta... :$

Ja mä pistin sen pesulle ja pesin sen takamuksen saippualla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:

:laugh: :laugh:
ihania,yhteistyö pelaa :D*KUOLEE NAURUU*

Meillä sattui viime jouluna hauska tapaus. Olimme pari viikkoa aiemmin ottaneet uuden koiranpennun, joka on hieman arkaluontoinen. Tyttömme sai sitten joululahjaksi sellaisen Nalle Puh -keinu"hevosen", jonka kokosimme sillä välin kun koiruudet olivat ulkona. Sisälle tultuaan tämä pentu alkoi sitten vaania ja murista tälle Nalle Puhille keittiön pöydän alta! :laugh:

Tässä vielä kuva "vihaisesta ja vaarallisesta" pennustamme:

s676253476_288040_2010.jpg

Noh...meijän kissa,oli silloin 2 vuotias(nykyään 12 v)istui keittiönpöydällä.Mulla oli leipomiset kesken ja kanamunakenno pöydällä.Kävin vessassa ja ihmettelin et mikä lätsis ääni keittiöstä kuuluu,siellä se meijän herra istui ja tassulla kaivo munia kennosta nii et ne lens lattialle.

Tää on varmaa aika yleinen mut mun mielestä oli hauska,meijän koira,nyt 17 vkoa,istui eilen aamulla vaatekomerossa ja murisi,kävin kattoo et mitä se murisee...se katsoi suoraan vaatekomeroa vastapäätä olevaan peiliin ja murisi itelleen :heart:

No, tää on vähän meiän omaa huumoria, mutta kerron silti. Kun meillä on 4,5kk ikänen labradorinnoutaja. Ja me sanotaan sitä leikillään joskus siaksi tai possuksi, kun se näyttää varsinkin juostessaan ihan possulta. Niin, kun tuo pentu on opetettu niin, että se saa alkaa syömään ruokaa vasta, kun on saanut luvan. Yleensä annan luvan alkaa syömään sanomalla sille että "hyvä Elvis". Kerran sitten sanoin, että "hyvä jätkä". Koira ei liikahtanutkaan. Mutta kun sitten sanoin että "hyvä sika", koira meni tyytyväisenä kupilleen syömään. :D :snotty:

Näitä on itseasiassa useampikin kertomus mut jos nyt tämän yhden kerron. =)

Tämä tapahtui 90-luvulla silloisen sakemannini kanssa. Kerrottakoon nyt ensin että koira oli harrastuskoirana ja sille oli koulutettu vähän tämän tyylisiä juttuja.

Eli olin koiran kanssa lenkillä yhdessä hesalaisessa metsässä ja koirani oli vapaana. (Hyi minua :whistle: ) Siinä sitten kävelin polkua eteenpäin ja koira painui syvemmälle metsikköön. Käskytin koiraani takasinpäin ja koira tuijotti minua sen näköisenä, että en tule.
Annoin koiralle toisen käskyn ja sit se juoksi vielä jonkun metrin edemmäs ja alkoi kaivamaan jotain hiton pusikkoa. Kolmannella kerralla karjasin koiran luokseni ja se sitten kyllä tuli, vanha lompakko suussaan.

Koira antoi minulle lopakon ja katselin sitä. Rahaa siellä ei ollut mutta jotain kortteja kyllä. (mm. ajokortti, terveystarkastajankortti ym.) Lompakosta löytyi numero, johon sitten soitin ja kerroin lompakon löytyneen.

Päivää myöhemmin lompsan omistaja tuli hakemaan lompakkonsa pois ja kiitti kovasti koiraa. :D Se mies vielä katsoi minua ja taas koiraa ja totesi että kun kerta löydettiin hänen lompsansa, jossa on henk.kohtaisia kortteja, niin antaa löytöpalkkion.
Niinpä mies sitten antoi minulle 100mk ja käski ostaa sillä koiralle puruluita! :D :laugh:

Tämä mies oli ammatiltaan terveystarkastaja ja sanoi että oli ollut samalla seudulla ottamassa kuppia, josta koiruus lompakon löysi. Oli kuulemma pöllitty.

Tämä sattu mun äidille:
Mahdoton yhtälö on seuraavanlainen; pieni lapsi rattaissa, pullaa rakastavia sorsia lampi täynnä, lintujahtiin koulutettu koira, joka rakastaa uimista yli kaiken, ja noutaa ihan mitä tahansa vedestä. Koira halusi siis noutaa äidin sorsille syytämät pullat, uimaan ja jahdata sorsia, eikä tyttö ymmärtäny alkuunsakaan, että miksi hyvät pullat pitää syöttää sorsille, ja mätti pullaa suun täyteen... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
No, tää on vähän meiän omaa huumoria, mutta kerron silti. Kun meillä on 4,5kk ikänen labradorinnoutaja. Ja me sanotaan sitä leikillään joskus siaksi tai possuksi, kun se näyttää varsinkin juostessaan ihan possulta. Niin, kun tuo pentu on opetettu niin, että se saa alkaa syömään ruokaa vasta, kun on saanut luvan. Yleensä annan luvan alkaa syömään sanomalla sille että "hyvä Elvis". Kerran sitten sanoin, että "hyvä jätkä". Koira ei liikahtanutkaan. Mutta kun sitten sanoin että "hyvä sika", koira meni tyytyväisenä kupilleen syömään. :D :snotty:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Meilla Nelli aika pienena koirana lahti aamusta 2 vanhemman lapsen peraan kouluun. Lapset siis jo koulussa ja mina paastin koiran ulos hetkeksi. Oli kai saanut vainun. Hetken kuluttua vanhin likka soittaa kotia ja sanoo, ettet aiti arvaa mutta Nelli on taalla koulun pihalla leikkimassa. Likka sai syyn lahtea kesken koulupaivan tuomaan koiraa kotiin hyppynarulla taluttaen.

mun kissani on kirvoittanu useemmat naurut, se on yleinen vitsi kaikkien niiden keskuudessa jotka sen tietää... :whistle:

se asuu mun vanhempien luona keskellä metsää ja aina kun äiti lähtee aamulla koiran kanssa hakemaan postia kissa lähtee mukaan.

n.200 kertaa ollaan äidin ja koirien ja mun lapsen kanssa samoiltu läheisessä metsässä.
kun olemme kulkeneet n.10minuuttia alkaa kuulua sellanen ihmeellinen mölinä. kissahan se siellä perässä raahautuu ja maukuu lohduttomasti et senkin pässit, hylkäsitte mut, byhyäää..
sit sitä täytyy odottaa koska sitä ei kestä kukaan kuunnella kun se marttyyrina huutaa ja mouruaa ku mielipuoli ja sit ku sitä odotetaan,niin herra ei pidä mitään kiirettä kävellä luo.. sit kun se pääsee meidän luo se alkaa hidastelee tahallee ja taas sen sydäntäraastava ulina kuuluu hetken päästä "te unohditte mut,yhyyy.." ja taaaas sitä odotellaan ja tää toistuu sen 40 kertaa per lenkki.

samainen kissa rakastaa sitruunaa, suolakurkkua, koiran kuivamuonaa, fetaa, vaniljajugurttia ja mausteita.

se ei pidä koiria yhtään minään, ihan sama minkä kokonen koira sen eteen tulee räyhäämään, niin se katsoo "haista paska-ilmeellään" halveksuvasti ja tuhahtelee. se myös pyrkii hakeutumaan muita ylemmälle tasolle voidakseen läpsiä ohikulkijoita.

sen salainen fetissi on pitkähihaisten paitojen hihat joihin se on monesti jäänyt jumiin tungettuaan sinne.

se tunkee olkapäälle ja keikkuu siinä niin et kynnet uppoo ihoon.

se rakastaa rasvoja; aurinkorasvaa, perusvoidetta, mitä vaan. naminam.

näitä juttuja riitäis vaikka kuinka, se on ihan pimee :D :heart:

Yhteistyössä