ex-tytti
Kiitti veesti että veit mun nimimerkin. siis selvennyksesksi: mä olen tyttinä kirjottanu muille osioille mut en todellakaan ole tää lapsi.
Eihän täällä sais käyttää mitään nimee,jos pitäisi ottaa sellainen mitä ei ole muilla.Saa käyttää järkeäAlkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 17:53 ex-tytti kirjoitti:Kiitti veesti että veit mun nimimerkin. siis selvennyksesksi: mä olen tyttinä kirjottanu muille osioille mut en todellakaan ole tää lapsi.
kuka on täällä sanonut että 12 vuotias tekisi lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2006 klo 18:26 m82 kirjoitti:idiootti!!järkky porukkaa kohta varmaan joku 12 vee latelee kuinka valmis on äidiksi,missä se raja kulkee.. ja sit joku nostelee hattua ku lapsi tekkee lapsia ja selviää siitä,toinen idiootti,onhan se päivän selvää et ne on pärjänny,ei kai kukaan sitä epäile,voihan 12 vee kans saada lapsen ja ne selviää ei ihme..kusyppä tarkemmin miten oikeasti meni ennenku kannnustat lapsen tekoon,ei kukaan voi oikeasti ajatella et näin on hyvä,ite en ota etes lapsenlikaksi mitään pentua,lapsia aikuisille ja en rosiaan ite ihan varmasti tiä milloin tässä ollaan aikuisia mut sen verran tiän ettei ainakaan ykskään alle 18 vee ole aikunen.Ja alle 16 veet oikeasti todella toivon että saatte ne niin halutut lapsenne vasta vähän vanhampana.J avielä onnea kaikille nuorille äideille!teinit ei nuoria äitejä vaan lapsia.
Oi voi!!! Olen kyllä ihan eri "osastolta" , mutta tulin vaan vilkaisemaan mitä täällä setvitään. Kyllähän juttu on niin että 14-vee on Ihan Kakara ainaki lapsentekoon. Ei se mitään todista jotta on vehkeet jo "toimintakunnos". Milloinkahan täällä huudellaan 12 vuotiaita "pinoon" :'(Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 17:58 just kirjoitti:voi vitsi te jaksatte arvostella ihmisiä iän mukaan.. Kyllä kaikkien aikuisten (?) tulisi jo ymmärtää, että ikä ei tee aikuiseksi...
Äitini on saanut siskoni 14 vuotiaana,ja minut 17 vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 17:03 mia kirjoitti:Äitini sai minut 14vuotiaana ja on pärjännyt kasvatuksessa ja kaikessa niin hyvin että huh huh, itsekkään en varmasi helpoin lapsi ole ollut! kerran leikilläni kysyin että äiti olinko minä vahinko, hän vastasi että sinä olit erittäin odoettu ja toivottu lapsi, eli aika kierto tietä mutta tiedän että hän ei minua katunut ole. ny hän on 33vuotias mummu ja erittäin onnellinen sekä tyytyväinen elämäänsä! kyllä näitäkin on!
Ei millään pahalla,mutta jos minua tällä tarkoitit,niin olen kyllä jo 27Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2006 klo 11:44 vieras kirjoitti:kukapa sitä lapselleen myöntäis että oot vahinko tuskinpa vaan kukaan 14vee silti tahallaan raskaaksi hankkiutuu!!jonkilainen vahinko aina melkein tai ainaki yllätys omasta tyhmyydestään ku ei huolehdi ehkäisystä!näin se on!! :headwall: yläaste ikäsillä on tuhat kertaa enemmän muuta mielessä ku kakkavaippojen vaihtelu ja 24tuntinen vastuu vuorokaudessa päivästä toiseen kannettavana!! ja millä nämä koululaiset elättää lapsensa,hah ei millään niin taas vanhemmat joutuu elättämään omien lapsien lisäx lapsenlapsiaki!! ajatelkaa vähän omia vanhempianne...niillä on ensinnäki teistä vielä täys vastuu ja sit vielä teetätte lisää vastuuta!!huh huh!!
olen samaa mieltä!! HYvä =)Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 10:18 Lollo kirjoitti:Jos 14v tulee vahingossa raskaaksi, ja päättää lapsen pitää, niin uskon että yllä niinkin nuori voi olla ihan hyvä äiti. Tarvitsee totta kai tukiverkoston, joka auttaa mm.taloudellisesti. Mutta 14-vuotiaan EI pitäisi missään nimessä tarkoituksella hankkiutua raskaaksi!!
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 14:09 zuza kirjoitti:\olen samaa mieltä!! HYvä =)Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 10:18 Lollo kirjoitti:Jos 14v tulee vahingossa raskaaksi, ja päättää lapsen pitää, niin uskon että yllä niinkin nuori voi olla ihan hyvä äiti. Tarvitsee totta kai tukiverkoston, joka auttaa mm.taloudellisesti. Mutta 14-vuotiaan EI pitäisi missään nimessä tarkoituksella hankkiutua raskaaksi!!
enpä haluis olla mummo vielä 33v...siihen ei ole kuin parisen vuotta.sain itse esikon omasta mielestä nuorena,nipin napin20v.ja näin jälkikäteen ajateltuna ihan hyvä et alotin lasten teon nuorena koska nyt en jaksais,ehkä.ja olin yksin,kunnes uus mies käveli elämäämme.Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2006 klo 17:03 mia kirjoitti:Äitini sai minut 14vuotiaana ja on pärjännyt kasvatuksessa ja kaikessa niin hyvin että huh huh, itsekkään en varmasi helpoin lapsi ole ollut! kerran leikilläni kysyin että äiti olinko minä vahinko, hän vastasi että sinä olit erittäin odoettu ja toivottu lapsi, eli aika kierto tietä mutta tiedän että hän ei minua katunut ole. ny hän on 33vuotias mummu ja erittäin onnellinen sekä tyytyväinen elämäänsä! kyllä näitäkin on!