Pinnin pikkuinen BLOGI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bloggari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bloggari

Vieras
onko tuo sama blogi kun mikä oli salasanan takana aikasemmin ja nyt vaikuttaa nimellä millin kokonainen valtakunta?

Mikä pinnin pikkuisen eli niiden lapsen nimi on?

Hei haloo sinä uteliaisuuden huippu!

Kävikö sun pienessä mielessä, että Pinni on tarkoituksella jättänyt lapsensa nimen ja muut henkilökohtaisemmat asiat kertomatta julkisessa blogissaan?! Mikä oikeus sulla on tietää asioita, joita Pinni ei halua kaikkien tuntemattomien tietävän? Luulisi että riittää ne tiedot, jotka bloggaaja itse haluaa jakaa, tässä tapauksessa lapsen "lempinimi", joka käy ilmi blogin nimestä. Tuskimpa tämän tietyn lapsen nimi sun maailmaas mullistaa.

Toivottavasti kaikki Pinnin lapsen nimen tietävät pitävät sen tiedon itsellään, kun täällä julkisilla palstoilla kirjoitellaan :) Sen paljastamisesta tuskin mitään hyötyä tai sen suurempaa iloa kellekään on.

- Mirka

kai tääl nyt saa udella mitä ikinä haluaa.. oletteko jotenki erikoisia tapuksia ite sitten, ettette utelisi mistään mitää milloinkaa? Ja sei se nyt kauheen salainen voi olla koska henkilö itse on kommentissa sen maininnut,mutta sattumoisin vaan en sitä enää muista. joten katse peiliin vaan itse nyt!

ei todellakaan itse halunnut kertoa sitä nimeä, joten sinä voit painua muualle pätemään ja kyselemään siitä, varsinkin kun valitettavasti sen vastaukses sait. Kyllä voi aina miettiä, mitä kannattaa kysyä, vaikka utealias olisikin. Ja toivottavasti edellinen on nyt ylpeä itsestään, ei vissiin taas osaa ajatella ollenkaan asianosaisia.

ikävää ette bloggaaja voi sen vertaa kunnioittaa ettei levittelisi tietoja ympäriinsä, joita bloggaaja ei itse selvästikkään halua tuoda julkisuuteen. Sille on varmasti syynsä miksei Pinni halua julkaista lapsensa nimeä, joten miksi se pitää sitten muualta urkkia? Et voinut mennä suoraan asianomaiselta kysymään? Sekin olisi ollut huomattavasti kohteliiampaa.

ikävää ettei bloggaaja voi sen vertaa kunnioittaa ettei levittelisi tietoja ympäriinsä, joita bloggaaja ei itse selvästikkään halua tuoda julkisuuteen. Sille on varmasti syynsä miksei Pinni halua julkaista lapsensa nimeä, joten miksi se pitää sitten muualta urkkia? Et voinut mennä suoraan asianomaiselta kysymään? Sekin olisi ollut huomattavasti kohteliiampaa.

blogi mammat taas pätemässä jostaa yhest vitun nimestä.. milton, mitä erikoista siinä on.. ei ole edes hieno nimi!
Nyt sitä otettii niin itteensä että piti koko blogi piilottaa :D

Jotkut ei vaan halua lapsensa nimeä julkiseen blogiin ja mun mielestä sitä pitäisi kunnioittaa. Tuskin kukaan jättää nimeä kertomatta sen takia, että se on niin hieno. Ihan periaatekysymys. Mutta sä taidatkin olla näitä, kun saa jotain mielihyvää nimettömänä haukkumisesta. Kyllä se taidat olla sinä, joka on säälittävä.

Ole tapana ottaa itseensä tällaisista keskusteluista, ja ilmoitin blogitauosta jo kauan ennenkuin edes löysin tämän keskustelun :D sille on syynsä miksen halunnut poikamme nimeä paljastaa, mutta se nyt tuli ilmeisesti julki, mutta ei, en siltikään ota sitä niin paljon itseeni että blogini piilottaisin tällaisen takia :D
Harmi ettei poikani nimi miellytä sinua, mutta kas, eipä voisi vähempää kiinnostaakkaan :D
Hyvää talvea vaan teille!

Heidi ja Milton