pipsa pisti haisemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fffffffffffffffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen lukenut kyseisen artikkelin ja monta muuta aiheeseen liittyen ihan työnikin puolesta, mutta kiitos huolen pidosta. Olen aikuinen joka osaa tehdä päätökset ilman muiden mielipidettä.
Selvä juttu, turha pillastua.
Monelle kumminkin täysin uusi aihe. Itse olisin ollut tosi iloinen jos olisin kuullut asiasta ENNEN kuin herkistyin hajusteille, niin ehkä elämä olisi helpompaa ja kivuttomampaa nykyään :(

Joo ne ftalaatit esimerkiksi on rajua tavaraa, löytyy uusien autojen muoveissa, tietokoneissa, whatever. Ihminenhän on niille jo altistunut tietämättään niin kauan, että on jo vaikuttanut hormonitoimintaan sun muuta.
En tiedä miten tällä hetkellä, kiellettiinkö ne sitten lopulta uusien muovituotteiden valmistuksessa vai miten se meni.

Tää kys. bloginpitäjä on taustaltaan toimittaja, ja muutakin ammattia löytyy kun katsoo tuolta hänen tiedoistaan. Sitä en tiedä mikä hänellä on asiantuntemus noihin kemikaalijuttuihin. En nähnyt mitään sinne päin viittaakaan, mutta tietenkin voin olla ihan väärässäkin.

Hän mainostaa myös magneettikoruja kertoen, että niillä vaikutetaan aina solutasolle asti.

Hajusteyliherkät / jo herkistyneet ovat kyllä pulassa, ihan joka paikassa asioidessaan nykypäivänä :( .

joo eiköhä tää Pipsan mustamaalaus ala riittään. oot ap tehny jo aina monta alotusta samasta aiheesta, vaihda vaikka kirjoitustyyliä välillä nii menee paremmin läpi.

Yhteistyössä