Pipsan päivän asu ja ilmiselvä loukkaantuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muotitietoinen2013
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muotitietoinen2013

Vieras
Värikäs Elämäni: OOTD 29/7/2013

Pipsa on nykyisin kehittynyt noiden asukuvien otossa, laadukkaita kuvia nimittäin mutta edelleen tuo tyylitaju on hukassa. Itse en KOSKAAN laittaisi samanvärisiä kenkiä ja laukkua yhteen.

Toinen asia mikä lähinnä naurattaa on se kun Pipsa kiittää jotain lukijaa mielipiteestä, kuten nyt tuossa uusimmassakin postauksessa. Joku kävikin asiaa kommentoimassa miten mielipiteestä kiittäminen on niin läpinäkyvää kun se tehdään vain yhdelle. Muille kommentoidaan normaalisti. Ja nyt Pipsa sitten selittelee jotain typerää ettei mukamas loukkaantunut. Ihan miten vain mutta mulla on silmät päässä.

Itse en muotia seuraa mutta lehtien palstoilla kun kommentoidaan asuja, pisteet saa AINA ainakin siitä että laukku ja kengät ovat saman väriset. Näin on ollut kautta aikojen ja tulee varmaan olemaan. :)
Tietysti voi olla eriväriset kengät keskenään, teinimuodissa ehkä. :D

[QUOTE="bbb";28787508]Kävin lukemassa blogia ja anonyymi vaikutti jostain systä kateelliselta. :) Jokaisellehan tuo oli kommentoinut.[/QUOTE]
kateellinen ap varmaan tarkoitti sitä että pipsa olisi mukamas loukkaantunut tuosta kun vain kiitti mielipiteestä kun muille lukijoille on vastannut pidemmän kaavan mukaan.

Ja pöh, ei se mitenkään loukkaantuneelta vaikuta, kunhan on jotenkin halunnut huomioida kaikki kommentit. Mitä noihin arvosteluihin sitten itse vastaisitte? Mun mielestä "kiitos mielipiteestä" on ihan ok vastaus.

Tuohon laukku ja kengät samaa sävyä, täytyy sanoa että en kyllä kiinnitä asiaan vähäisintäkään huomiota kun poistun ulko-ovesta, ellen ole mihinkään juhlatilaisuuteen lähdössä.

Siis eihän Pipsan laukkku ja kengät ole samanväriset??? Mikä värisokea siellä huutelee?

Ja vieläkin on muotia laittaa samanväriset kengät ja laukku. Näin vähän paremmissa piireissä.

Sama aloitus AV:lla ja täällä... hae ap apua itsellesi. Aiemmin taisit spämmätä pelkkää av:ta. Sulla taitaa olla aika tylsä elämä? Tai ei elämää lainkaan.

Kiva kun Pipsa on laittanut raikkaita kuvia.. Tietysti joillekin se voi kaikki olla liikaa. Oma mielipiteeni on, et jos ei ole mukavaa sanottavaa, niin ei tarvitse mennä päätä aukomaan toisten blogiin. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Se oiski kyllä ihan hauskaa vaihtelua kaiken sen yltiöpositiivisuuden keskellä, kun Pipsa toivottais moittijoille vaikka että suksippa kuule vaikka v*ttuun narisemasta tms räväkkää, kyllä nostais Pipsan pointseja ainaki mun silmissä :D Mitä sitä turhaan kaunistelemaan, näkee kuitenkin melkoisesti vaivaa miellyttääkseen lukijoita, ja aina joku haukkuu, mulla ois menny hermo ajat sitten.

Mie en tajua mitä pahaa tuo ihminen on tehnyt että hänelle pitää jonku v*ttuilla joka päivä ja tehtailla näitä älyttömiä aloituksia???
Ellei tääkin ole sitten joku mainosaloitus ko.blogille..siinä mielessä hyvin keksitty.

Mie en tajua mitä pahaa tuo ihminen on tehnyt että hänelle pitää jonku v*ttuilla joka päivä ja tehtailla näitä älyttömiä aloituksia???
Ellei tääkin ole sitten joku mainosaloitus ko.blogille..siinä mielessä hyvin keksitty.

kyllä nämä kaikki aloitukset on tehny yks ja sama sekopää.pipsahan on yhden sekopään kohdannutkin mut mistä tietää lopettiko se.muutamalle antanut vissiin bannitkin.ei voi olla montaa eri tyyppiä jotka pipsaa inhoo.en ees ymmärrä miten voi inhota ku toinen niin mukava?

Yhteistyössä