Pinna palaa

Masu
Sama juttu täällä päin. Mieheni isä mollaa kokoajan jostain. Esim. olisi pitänyt imettää pitempään, vaikka maitoa ei tullut en kuulema yrittänyt tarpeeksi! Jouduin antamaan jo heti alusta lisä maitoa kun omaa ei vaan tullut. Ja sitten vielä mun pukeutumis tyyli on kuulema aivan hirveä kun en ole sitä tyyppiä joka pitää lyhyitä hameita! Alkaa pikkuhiljaa pinna palamaan! :kieh:
 
Niinpä
Pinna tuntuu palavan... niin mulla kuin ukollakin. Jos ei tule riitaa rahasta, niin sitten jostain muusta, ihan pienestä. Viime aikoina on ollut tosi rankkaa.

Synnytyksestä on 5 kk:tta, hormoonit jyllää tavallaan ja iskias vaivaa kamalasti. Kipukin tekee kiukkuiseksi. Vauva nukkuu hyvin ja on rauhallinen, hymyilevä lapsi. Mutta kyllä kai nyt tämä elämänmuutos alkaa vasta näkyä ja väsyttääkin.

Pitäisi saada aikaiseksi omia menoja, jotta paremmin jaksaisi, mutta se ei ole helppoa.
Tsemiä muillekin hormoonihiirille!
;)
 
Meillä tyttövauva nyt 5 vkon ikäinen eikä nuku pvisin kuin 1/2-1 kerrallaan,eli noin 10 h vrk.Aiemmin nukkui pvällä 3 h unet syöttöjen välissä.Nyt mies sairaslomalla,ja tuntuu ettei kestä vauvan itkua niin hyvin kuin mä.Tuli tänään käytyä varmuuden vuoksi lastenlrillä,ja tämä totesi kaiken olevan hyvin.Itse nukun noin 6-7 tuntia,kun ennen 10 h + pväunet.Muutenkin olen havainnut että hermostun pienistä ja pahoitan mieleni,nyt mieliala ollut apea.Isälläni olisi ollut viime la 60-v synttärit,mutta kuoli 2 vuotta lrin virhearvion takia.
 

Yhteistyössä