Niin mäkin!Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:heh..luulin että kyseessä oli Pinkin ystävät.
Ja minä .Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin mäkin!Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:heh..luulin että kyseessä oli Pinkin ystävät.
minäkin aattelin jo että mitähän nyt...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin mäkin!Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:heh..luulin että kyseessä oli Pinkin ystävät.
:wave: Ja minäkin!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Ja minä .Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin mäkin!Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:heh..luulin että kyseessä oli Pinkin ystävät.
mä kans luulin,et olis joku "tiedote" pinkin ystävilleAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin mäkin!Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:heh..luulin että kyseessä oli Pinkin ystävät.
Niin miekinAlkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77::wave: Ja minäkin!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Ja minä .Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin mäkin!Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:heh..luulin että kyseessä oli Pinkin ystävät.
Mä en voi sietää pinkkiä väriä, mutta silti mulle on päätynyt tälläset ihanuudet.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Onkos muita pinkkejä ihanuuksia...???
Kännyköitä nyt ainaskii on....