PINKI ja muut modet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Tämä viesti on kopioitu ketjusta: En sitten ehtinyt väliin ja nyt lapsi oppi väärän sanan :(

(moderaattori muokkasi viestiä)

Tossako ei mielestänne ole mitään muokattavaa? Vai onko se niin että rasistisia viestejä tulee päivittäin ja paljon niin ei niihin jakseta puuttua? Vai ettekö näe niissä itse mitään loukkaavaa? Jos näin niin muokatkaa nyt herranjee noita sääntöjä! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja why:
Miksi tämä on sulle näin tärkeetä? Rauhoitu hyvä nainen.

mietin samaa :D

no mutta monesti on järkyttävää tekstejä ja modet paikalla --> pyydetään poistaa ja mitään ei tapahdu. jos ap:tä vaivaa ja on kiinnittänyt huomion niin saa kai sitä sanoa.

kuules nyt rakas laps.

montako noita modeja on? muutama hassu kappale.
montako viestiä tulee minuutissa vaan mitäs nytin puolelle?
montako tuntia yks mode on palstalla päivässä?
montako tuntia palsta on täysin modeton päivässä?
mikä on modejen tuntipalkka?
miks sä et oo mode? ootko hakenu?

ei millää pahalla, mut jos asia sua vaivaa niin TEE JOTAIN! muuta ku huomauttelet miten joku joka hyvää hyvyyttään koittaa pitää ihmisiä kuosissa täällä, ei oo muka työtään tehny?

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kuules nyt rakas laps.

ei millää pahalla, mut jos asia sua vaivaa niin TEE JOTAIN! muuta ku huomauttelet miten joku joka hyvää hyvyyttään koittaa pitää ihmisiä kuosissa täällä, ei oo muka työtään tehny?

Peesi.

hei kuules, ihan vapaasti voit pistää hakemusta jos vaikka itse pääsisit modeksi moden paikalle.
Huomaisit sitten ettei se ehkä olekkaan niin kamalan helppoa hommaa, tai jos saisit palstalta kaikki ilkeät kommentit poistettua ni lupaisin tehdä sulle erikseen avauksen missä esitän pahoittelut et epäilin.
ME ei todellakaan olla täällä koko aikaa, ja vaikka oltaisiinkin niin meillä ei ole minkäänlaista tutkaa millä löytää tollaset kommentit alta aika yksikön.
Tälläsille on oma avaus, mode avaus mihin sä voit linkittää näitä viestejä mitkä koet palstalle sopimattomiksi, sun ei tarvitse aiheesta tehdä montaa avausta.
Kiitos ja hei, mun osalta tää keskustelu on nyt tässä ja mä toivon et säkin jatkossa laitat valitukset tonne mode nostoon mistä ne näkee etkä tee samasta aiheesta montaa avausta etusivulle.
Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
kuules nyt rakas laps.

KIITOS.

Tätä harva tuntuu ymmärtävän. Silloin kun olen paikalla, pyrin käymään mahdollisimman monta 'epäilyttävää' ja vähemmänkin 'epäilyttäviä' ketjuja läpi, yritän suodattaa kaiken ylimääräisen roskan sieltä pois kuitenkaan sananvapautta rikkomatta.
Ap;n laittama ketjun pätkä on ehdottomasti poistokamaa, heti kun sen ketjun löydän -> on mennyt silmien ohitse.

Ja todellakin, minulla ja muillakin modeilla on myös se OMA ELÄMÄ, tämä palsta tulee sen jälkeen.

Pahoittelen Pikku Miille laittamaani hieman marttyyristä tekstiäni, mutta pohja se on moderaattoreidenkin säkissä. Asiasta voi asiallisesti huomauttaa tuolla meidän ketjussa linkin kera, niin kyllä asialle tehdään jotain, heti kun joku meistä sen huomaa =)

Yhteistyössä