Pinjan siskolle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nimipulmainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mira miisa kiisa kiira iira ira isa iisa liisa aliisa meliisa

Mira ei käy.
Miisa on oikeastaan sellanen, mikä käy molemmille, mutta ei ole kuitenkaan kummankaan kärkinimiä. Vois olla se kompromissinimi sitten.
Kiisa ei kuulosta nimeltä.
Kiira tosiaan on mun suosikkeja, mutta miehen inhokkeja.
Iira ei ole hyvä.
Ira käytiin myös jo läpi.
Isa on melkein kun isä.
Iisasta tykkään, mutta mies ei.
Liisa on vähän tylsä.
Aliisa/Alisa on ihan ok, mutta ei yllä kärkeen.
Meliisasta en pidä.

Niin, kun näitä makuja vaan on monia. Mäkään en varmaan hirveesti perusta sun lasten nimistä. :D Voisin ainakin kuivtella. ;)

Tuo kommentti oli kenties vastine sille miten vastailet täällä, tyylisi on hieman, sanotaanko vaikka, ronski. Ruma-arvostelujen sijaan voisi tehdä kuten aikaisemmat kyselijät eli todeta ettei ihan meidän makuumme sopivia, tms. Ja tosiaan hieman useammin positiivista, jättää vaikka inhokit vaan pois ja toteaa mitkä lähentelevät.

rosanna, alina, alisa, liana, inari, elena, elea, laili, minoa, anetta, tarina, saiga, inkeri, susann, lilith, lily, linnea, renee, lena, kaisla

Rosannasta en tykkää.
Alina on kaunis, mutta Elena on prempi tän tyyppisistä.
Alisakin ok, mutta ei parhaimpia.
Liana hmm... en ole kuullutkaan. Tulee mieleen joku murre, jossa sanotaan, että "taas se on lianna paitansa".
Inari on sukulaisella.
Elena on yksi mun suosikeista, josta mieskin tykkää, mutta sopiiko Pinjan kanssa.
Eleaa prempi selkeesti toi Elena.
Laili on ihan kauhee.
Minoa on aika outo.
Anetta ei iske.
Tarinasta en yhtään tykkää.
Saigakin on outo.
Inkeristä en pidä.
Susanna on muuten miehen suosikki. Itse en oikein lämpene.
Lilith on liian hankala.
Lilykin hankala. Mielummin ihan vaan Lilli.
Linneasta tykkään, mies ei.
Renee ei ole nätti.
Lena on kiva, mutta Leena kauniimpi.
Kaislasta en tykkää.

Jaa siitä syystäkö sua ei koskaan näy pihalla Pinjan kaa vaan aina mies tai mummo. Sä oot siis raskaana. Ihme et viittit lisää lapsia miehellesi tehdä kun tänne kuuluu oikein hyvin kuinka usein ja rumasti Pinjalle huutaa. Vai suako se saatanan apinaksi haukkuu?

[QUOTE="Vieras";27667945]Tuo kommentti oli kenties vastine sille miten vastailet täällä, tyylisi on hieman, sanotaanko vaikka, ronski. Ruma-arvostelujen sijaan voisi tehdä kuten aikaisemmat kyselijät eli todeta ettei ihan meidän makuumme sopivia, tms. Ja tosiaan hieman useammin positiivista, jättää vaikka inhokit vaan pois ja toteaa mitkä lähentelevät.[/QUOTE]

No anteeksi, jos olen loukannut jotain sanomalla nimeä rumaksi. Pahoittelen syvästi aiheuttamaani mielipahaa. Ajattelin vaan helpottaa ehdottelua kertomalla ihan oikean mielipiteeni. Ja nopeempi kirjottaa vaan ruma, kun sen sadannen kerran, että ei ihan meidän makuumme. Ja olen mielestäni aika montaa nimeä jo kehunutkin. Enkä sano, että se nimi olisi yleisesti ruma, vaan ihan pelkästään mun omassa pienessä mielessä. Kuten joku Terhikki. Voisin ihan IRL sanoa, että on ruma nimi, koska mun mielestä se on.

Mä ainakin tykkään ehdotella sellasissa nimiketjuissa, joissa aloittaja kommentoi kaikki nimet ja sanoo ihan oikean mielipiteensä. Helpompi tehdä lisäehdotuksia. Voin tki muuttaa tyyliä niin, että en kommentoi niitä, mistä en tykkää, jos niin on parempi.

[QUOTE="vieras";27667974]Jaa siitä syystäkö sua ei koskaan näy pihalla Pinjan kaa vaan aina mies tai mummo. Sä oot siis raskaana. Ihme et viittit lisää lapsia miehellesi tehdä kun tänne kuuluu oikein hyvin kuinka usein ja rumasti Pinjalle huutaa. Vai suako se saatanan apinaksi haukkuu?[/QUOTE]

Kerroppa lisää meidän elämästä, kun noin hyvin tiedät. ;)

Tällä hetkellä siis molemmille sopivia nimiä olisivat:

Ninni
Elena
Hanna

Sellaisia, joita meinaan ehdottaa miehelle:

Leena
Tilda
Ira
Paula
Hilja
Iisa

En näköjään kelpuuttanut paljon muuta, kun kalenterinimiä. ;)