Pinja Emilia? Aurora

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sopii mun mielestä heti yhteen, mutta ite oon muuten kahden nimen kannalla, kun ne on sitten helpompi kirjottaa kaiken maailman kaavakkeisiin mitä elämän varrella tulee eteen. Mutta tosiaan, kaunis yhdistelmä.

muoks. siis HYVIN

Minusta myös "pelkkä" Pinja Emilia tai Pinja Aurora olisi hyvä ja kaunis nimi. Mies jotenkin tykkäisi että on kolme nimeä, mulle riittäisi kaksi. Täytynee alkaa puhumaan sitä ympäri.

Voooiii... Pinja on niiiiiin kaunis nimi. Toiveissa on siis vauva ja jos tyttö joskus siunaanyuu niin nimeksi saapi Pinja (Iris) Mirella... Mieskin tykkäsi onneksi tästä...:) Vielä puuttuu nimelle omistaja.

Nyt asiaan: Mun mielestä Pinja Emilia sopii paremmin kuin Aurora, vaikkakin molemmat kauniita yhdistelmiä.. jotenkin PinjA Aurorassa noi peräkkäiset A:t häirää.. Jos ymmärrätte mitä tarkoitin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Pinja Emilia on passeli...Mitä se AUROOOORA siinä tekee? :o

Mitäs vikaa Aurorassa on :whistle: Mun mielestä sopii tollasenaan =)

Ei mitään vikaa, mutta musta tuo pari Pinja Emilia ei kaipaa sitä AUROOOOORAA :) .

Aijaaa,no mun likan kolmas nimi on Aurooooooraaaaa |O :D

Alkuperäinen kirjoittaja harmuliini:
Kaunis nimi, ei liian pitkä, mutta jos siltä tuntuu, niin olisiko vaikka Pinja Emma Aurora tms ? Itse kyllä vaihtaisin ennemmin sen Pinjan johonkin toiseen.... :)

ANTEEKSI! En lukenut ketjua loppuun... Onnea pikku-prinsessalle nimestä', sievä on!

Yhteistyössä