Pimpsa synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pilkku pikkuhousut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pilkku pikkuhousut

Vieras
Olen kahden lapsen äiti ja tiemme erkanevat mieheni kanssa.Minulla on nyt heikko itsetunto kun jään omilleni-- kaikilta osa-alueilta jotka liittyvät itseeni.
En kyllä kaipaa mitään ihmissuhdetta mutta jos joskus kaipaisin vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta, jännittää minua minun pimpsani.
Se oli ennen tiukka ja ihan sievä, mutta nyt minusta se on kyllä ruma. Kahden lapsen jälkeen se on varmaan muuttunut, ja no....
Minulla on tämän näköinen värkki
Uudelleenohjausilmoitus

, mutta sellaisella erotuksella että väliliha on toiselta puolelta pullea ja toiselta viivamainen-- nöyttävät ihan eriparisilta.
Onkohan tällä mitään toivoa löytää koskaan mitään miestä joka ei karkaa minun housut riisuttua??
Pakko laittaa kuva kun en osaa sanoin kuvailla tätä..... Googlettelin kuvia kun minua ihan oikeasti ahdistaa tämä juttu;)! Mitätön aihe, mutta tuntuu vielä että kaikki muutkin on jotenkin menetettyä, niin kuin pimpsakin:(

Olen kahden lapsen äiti ja tiemme erkanevat mieheni kanssa.Minulla on nyt heikko itsetunto kun jään omilleni-- kaikilta osa-alueilta jotka liittyvät itseeni.
En kyllä kaipaa mitään ihmissuhdetta mutta jos joskus kaipaisin vastakkaisen sukupuolen kiinnostusta, jännittää minua minun pimpsani.
Se oli ennen tiukka ja ihan sievä, mutta nyt minusta se on kyllä ruma. Kahden lapsen jälkeen se on varmaan muuttunut, ja no....
Uudelleenohjausilmoitus

, mutta sellaisella erotuksella että väliliha on toiselta puolelta pullea ja toiselta viivamainen-- nöyttävät ihan eriparisilta.
Onkohan tällä mitään toivoa löytää koskaan mitään miestä joka ei karkaa minun housut riisuttua??
Pakko laittaa kuva kun en osaa sanoin kuvailla tätä..... Googlettelin kuvia kun minua ihan oikeasti ahdistaa tämä juttu;)! Mitätön aihe, mutta tuntuu vielä että kaikki muutkin on jotenkin menetettyä, niin kuin pimpsakin:(

Asiallisen näköinen vittu. Tosin ei taida olla sinun vaan vahän vanhemman ladyn, oli nimittäin jo pieniä "räystäänpudotusoireita" noissa ulommissa häppäreissä ja aikalailla kusi oli värjännyt. Karvat kun olis niin kelpais vaika mulle.

Viimeksi muokattu:
Linkittämäsi kuvan pimpsa on 25-vuotiaan naisen, jolta on 8 kuukautta ennen kuvan ottamista leikattu häpyhuulet pienemmiksi. Se on siis pimpsa, jota yleisesti pidetään kauniina.

Kuten itsekin epäilit, ongelmasi on itsetunnossasi, ei pimpsassasi.

Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11061920:
Asiallisen näköinen vittu. Tosin ei taida olla sinun vaan vahän vanhemman ladyn, oli nimittäin jo pieniä "räystäänpudotusoireita" noissa ulommissa häppäreissä ja aikalailla kusi oli värjännyt. Karvat kun olis niin kelpais vaika mulle.

Onkos sinulla Jänkis minkalainen, onkos käyrä muna,vai onkos se keitetty,eli pehmeä jänis.
Vai pieni nappula. hih hih.

Uudelleenohjausilmoitus

ennen raskautta kun harrastaa vuodenkin liikuntaa ja kuulailua niin kyllä siiinä pissislissujenki vaikat tiukentuu

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan;11062785:
Onkos sinulla Jänkis minkalainen, onkos käyrä muna,vai onkos se keitetty,eli pehmeä jänis.
Vai pieni nappula. hih hih.

Kiitos kysymästä. Valitettavasti en ole kiireiltäni kerinnyt vastaamaan asialliseen kysymykseesi ennenkuin vasta nyt. Minun munani ovat soikeat, oikea kives vähän vasenta alenpana.Suunnilleen "lapsenpään" kokoiset. Oletan kuitenkin, että kysymyksesi koskee kyrpääni, voin valistaa kysyjää kertomalla sen olemuksen pääpiirteittäin:Penikseni on jäntevä,noin 19,8 senttiä juhlakunnossa. Suora,kauniisti suonikas, iso hersleppi. Roskannostaja on erittäin tehokas. Sanotaanko näin"vie kapan karvoja mennessään, tuo ltran kusta tullessaan". Toivottavasti kysyjä sai valistusta alustavasti, kerron lisää jos jäi kysyttävää.
aina palvelualtis jänkis

Yhteistyössä