M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hehhe, onhan se noinkin mutta mua ahdisti lapsena yliavoimet aikuiset, jotka mukarennosti selitti noita pimppi- ja pippelijuttuja mutta lapsi kyllä kuulee, ettei noi sanat vaan sovi normaalisti aikuisen suuhun. Ne on tabuja tässä kulttuurissa, vaikka ne onkin myös luonnollisia asioita.
Oli se vaan niin kammottavaa, kun en ollut enää tarhaikäinen ja vanhemmat rupesi KERTOMAAN. Punastun vieläkin kun muistan miten äiti selitti noita pimppi- ja pippelisanoja käyttäen kuinka lapsia tehdään, sellaisella vakavalla äänellä oikein hitaasti sanoja painottaen. Yöök...
Kerran rupes isäkin luennoimaan alkaen "miehen pippeli on kuules sellainen monitoimilaite", mulla paloi aivoihin toi lause kun kirjaimellisesti juoksin pakoon tilannetta
Hyi helv. Älkää olko liian avoimia, lapsi saa siitäkin trauman.
Musta tuo oli hienosti hoidettu sun vanhemmilta, mun tietääkseen kun lapset ei ehkä ihan heti ymmärrä mikä on siitin tai emätin. Kyllä pippeli ja pimppi on paljon tutumpi sana. Jotkut vaan on noin kompleksisia ja kapeakatseisia kuin sinä että pitää LIIAN avoimena jos vanhemmat puhuu asiallisesti niinkun asiat on ettei lasten tartte sitten kovin montaa kertaa kysellä asioista. Ja se että juuri sinulle takakireälle ihmiselle tämäkin on aiheuttanut trauman niin sitä ei pidä missään nimessä verrata muihin ihmisiin täällä. Ilmeisesti sulle ei olis pitäny puhua asiasta ollenkaan vai mitä sanoja olis pitäny käyttää..v***u ja ky**ä???