Tärkeä kysymys en saa unta ellen saa tietää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja newbie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

newbie

Aktiivinen jäsen
25.08.2012
1 101
0
36
eli taas kerran muistutan että olen asunut suomessa vasta 2 vuotta.. menin yhteen ketjuun sanomaan että asiat voi sanoa kauniimminkin (virhe suomessa, unohdin) ja joku vastasi että oletko niitä jotka käyttävät sanaa etupylly yms...
tottakai minulla on aavistus mitä se voi olla, tyttölapsen pee pee eli pimppi suomeksi. eikai tälläinen etupylly sana ole tullut suomenkieleen?!?! vai olenko ihan hakoteillä? voi kun joku olisi vielä hereillä........

juuri niin, mietin miksi tämä palsta on niin riitainen verrattuna toisen maan vastaaviin. täällä on kuitenkin mahdollisuus jutella melkein kaikesta lapseen liittyvästä, keskenmenot,vauvakuume, eri ikäiset äidit, lapsettomuus, adoptio... riidelkää vähemmän:)

melkein minkä tahansa missä olen kirjoitellut... australia usa canada, englanti irlanti.. ja nimenomaan tällaiset vauvafoorumit ovat kyllä valitettavasti vähemmän riitaisia. En ole varma miten noiden maiden nimet kirjoitetaan, älkää takertuko siihen kiitos!

melkein minkä tahansa missä olen kirjoitellut... australia usa canada, englanti irlanti.. ja nimenomaan tällaiset vauvafoorumit ovat kyllä valitettavasti vähemmän riitaisia. En ole varma miten noiden maiden nimet kirjoitetaan, älkää takertuko siihen kiitos!

Ilkeys on itseään ruokkivaa. Olen palstaillut vasta muutaman kuukauden ja aluksi suorastaan pelästyin, "apua, miksi tuo ja tuo on noin vihamielisiä". Nyt huomaan välillä, että oma ensireaktioni moniin kirjoituksiin on negatiivinen ja tekisi mieli hyökätä. Tosi ärsyttävää havaita itsessään sellaista ja pyrinkin ensin hengähtämään ja vasta sitten kirjoitan jotakin. Helposti muuttuu seuransa kaltaiseksi :( Varo sinäkin sitä.

Kanada kirjoitetaan Suomessa koolla, muuten ihan oikein menivät :)

Täällä palstalla on varmaan tämä Mitäs nyt, eli kaikille avoin osio, riitaisin tai ainakin on eniten tahallisen ilkeitä vastauksia. Käsittääkseni nuo muut osiot, missä pitää olla rekisteröitynyt, ovat rauhallisempia, ja enemmän oikean asian ympärillä liikutaan.

Itse käyn tosin vain täällä mitäs nytissä, kun olen perheetön palstailija. Niin ei oikein nuo raskaana- tai adoptio-ketjut oo mun juttu :D

Itse käyn tosin vain täällä mitäs nytissä, kun olen perheetön palstailija. Niin ei oikein nuo raskaana- tai adoptio-ketjut oo mun juttu :D

Siihen koohon ei pitänyt puuttua. Hmm, taidan sitten muistaa väärin, kun näin perheettömänä muistelen nähneeni sinut vauvakuumepuolella.
Kenties samankaltainen nikki sitten jollakin...

Adoptiopuolella on paljon perheettömiä ;)

Siihen koohon ei pitänyt puuttua. Hmm, taidan sitten muistaa väärin, kun näin perheettömänä muistelen nähneeni sinut vauvakuumepuolella.
Kenties samankaltainen nikki sitten jollakin...

Adoptiopuolella on paljon perheettömiä ;)

Sorryyy, halusin vain rohkaista newbietä suomen kielen käytössä, ilmaisemalla että se sujuu häneltä varsin hyvin ;)

Joo en oo ollu vauvakuume- tai adoptiopuolella, huh huh :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27000025:
mä muistelin että se olis ollu uuvahtanu kyy, tai joku muu käärme.

nyt ei voi mennä nukkumaan.

Mato mikä mato, ei sille tarvii popcornia syöttää :vampire:

Mun taas on pakko mennä nukkuun ja oon jo ankarasti myöhässä |O Huomenna 09.00 pitäs olla sirkeänä opiskelemassa...

Hyvää työyötä päätön, jos semmoinen valvottaa.

Sori aapee et tulin häröileen sun ketjuun :ashamed:

täällä saa häröillä, ihana uusi sana mulle jonka ymmärrän täysin, mut siis, ei kai täällä ole sellaisia äitejä jotka eivät kehtaa kertoa lapsilleen sukuelinten oikeaa nimeä??? se etupylly ylittää mun järjenjuoksun... toivotaan että vaan sit palstaillessa on pakko.. mikä se sana on... kaunistella?

ja popcornia saa syödä mun ketjuissa kanssa niin paljon kun mieli tekee.. mutta taitaa olla niin että itse häröilen ja muut nukkuu, niinku itekin normaalisti aamuyöllä tekisin...

Yhteistyössä