pillerit, jotka ei pahasti paisuta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Eli onko sellaisia, vai onko se vain huhupuhetta...

Eli olen aloittamassa PITKÄSTÄ aikaa taas pillerit, enkä mielelläni haluaisi paisua useampaa kiloa heti niitä aloitettaessa..

Olen aiemmin syönyt yasminelle, cerazette, sit joku m:llä alkava ja mercilon... Yasminellesta en muista paisuinko vai en :P

Millä tavalla ovat paisuttaneet? Keränneet nesteitä vai?

Olen käyttänyt Harmonetia joskus ja ei se mulla ainkaan mitään paisutusta aiheuttanut, mutta toki hormonien kanssa pelaaminen ja niihin reagoiminen on aina kovin yksilöllistä.

oon kuullu ettei pilleri lihota,siinä on 10kcal vaan se lihottaa kun yleensä pillereitä ruvetaan syömään vakaassa suhteessa eli elämäntapa lihottaa. yleensä vakaassa suhteessa ollaan hempeesti kotona ja mässytetään töllön edessä. itse oon syönyt aluksi melianee enkä lihonut kilookaan,itse asiassa laihduin mutta en pillereiden ansiosta. ja diane novaa olen syönyt montavuotta,eikä niistäkään kiloja tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Moon syöny cerazetteja imettäessä ja nyt taas palannu e-pilsuihin (meliane) eikä mulloo ollu mitään ongelmia kumpienkaan kanssa.

joo meliane oli se mitä kans kokeilin...

Tässä nyt vaan vielä pohdin että alottaakko vai ei, kun mies rupesi puhumaan toisesta lapsesta ja olisi sitä mieltä että en nyt alottaisi jos kuitenkin joutuisin lopettamaan joskus tämän vuoden aikana... Esikoisen yrittämistä kun aloitettiin niin pillerien lopettaminen sekoitti kierron pahasti, enkä toivo samaa nyt...

Kaksipiippuinen juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
oon kuullu ettei pilleri lihota,siinä on 10kcal vaan se lihottaa kun yleensä pillereitä ruvetaan syömään vakaassa suhteessa eli elämäntapa lihottaa. yleensä vakaassa suhteessa ollaan hempeesti kotona ja mässytetään töllön edessä. itse oon syönyt aluksi melianee enkä lihonut kilookaan,itse asiassa laihduin mutta en pillereiden ansiosta. ja diane novaa olen syönyt montavuotta,eikä niistäkään kiloja tullu.

eiköhän ne oo pääasiassa ne hormoonit jotka niissä pillereissä saattaa aiheuttaa lihomista..

En mä ainakaan ole koskaan lihonut e-pillereiden aikaan, en ikinä.
Ainut sivuoire on ollut että olen kuin hullujenhuoneelta karannut, joten mulle ei niitä enään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:

Nimenomaan, pillerit eivät lihota!

mä oon syöny nyt paljon pillereit ja tuntuu et jos en paisu tai ne ei kerää niinku nestettä kehoon ni mä vuodan nytki ollu jo yli kuukauden taas menkat.. en tiiä mitä mä teen

Alkuperäinen kirjoittaja myymä;9545138:
Eli onko sellaisia, vai onko se vain huhupuhetta...

Eli olen aloittamassa PITKÄSTÄ aikaa taas pillerit, enkä mielelläni haluaisi paisua useampaa kiloa heti niitä aloitettaessa..

Olen aiemmin syönyt yasminelle, cerazette, sit joku m:llä alkava ja mercilon... Yasminellesta en muista paisuinko vai en :P

aika montaa lääkettä?

Yazit ei paisuta. Tai ainakaan mua ei ole paisuttanu vaan päinvastoin, olen kyllä muutenkin hoikka. Yazit on parhaat pillerit mulle, eikä ole vaikuttanu mitenkään mielialoihinkaan. Oon tyytyväinen, enkä halua vaihtaa näitä pillereitä mihinkään muihin.

Uusimmat

Yhteistyössä