pilleri resepti oli vanhentunut, neuvoja ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
eli pilleri resepti oli mennyt vanhaksi ja menkat loppuivat viime keskiviikkona, peittoja heiluteltiin ilman ehkäisyä viime lauantaina ja nyt tänään alkoi vaaleanpunainen vuoto mitä tulee aina pyyhkiessä, mutta ei siteseen. kävin nyt hakee pillerit ja ajattelin aloittaa ne tänään, mutta kai nämä nyt on oikeat menkat ? mietityttää toi vuoto että onko ne nyt menkat vai mitä? jos sit taas odotan esim huomiseen ja katson lisäntyykö vuoto niin sit taas ehkäisy teho ei ole sata varma. mitä teen ?

siis olen tähän mennessä syöny pillereitä sen kaksi liuskaa ja sit tulee aina menkat, eli niillä säännölliset ja nyt kun en päässy hakee pillereitä niin nyt alkoi joku vuoto, onko sit menkat vai mitä ? et uskallanko aloittaa pillerit. et aika nopeaan nuo tuli kun viime keskiviikkona edelliset loppui.

Ok, eli sulla oli siis taukoa pillereissä. Kierto voi mennä sekaisin sen jälkeen, jos niitä ei jatka normaaliin tapaan. Mut mistä sitä sit tietää, jos oletkin raskaana ja tuo vuoto on kiinnittymisvuotoa? Koska sun olis pitänyt pilleri ottaa oikeasti?

sunnuntaina 25.1 olisi pitäny ottaa normisti uusi liuska ja eka pilleri. sit ne jäi reseptin takia. mekat loppu keskiviikkona 28.1 ja peitot heilu 31.1 lauantaina ilman ehkäisyä. ja nyt tänään 7.2 alkoi päivällä vaaleanpunainen vuoto, mutta ei ole tullut siteseen vain vessassa paperiin. kävin hakee valmiiksi pillerit että olisin tänään sit aloittanut ne, mutta aloin miettiin et kun vuoto on niukkaa ja eri väristä kuin ennen eli vaaleaa. että onko kyseessä edes menkat ? ja mitä nyt teen ?

No tee niin kuin itse haluat. Täältä tuskin lääkäriä löydät sinulle varman vastauksen antamaan. Ja tuskin hänkään muuta sanoisi kuin että joko aloitat tai pidät taukoa seuraaviin kuukautisiin saakka ja aloitat vasta sitten.

ja taas nostan, ei kai tässä sit muu auta kuin odottaa seuraavia menkkoja jos niitä sit edes tulee. en vaan just nyt haluais raskautua kun pääsin kouluunkin..... ajattelin olisiko joku ollut vastaavassa tilanteessa...........

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
sunnuntaina 25.1 olisi pitäny ottaa normisti uusi liuska ja eka pilleri. sit ne jäi reseptin takia. mekat loppu keskiviikkona 28.1 ja peitot heilu 31.1 lauantaina ilman ehkäisyä. ja nyt tänään 7.2 alkoi päivällä vaaleanpunainen vuoto, mutta ei ole tullut siteseen vain vessassa paperiin. kävin hakee valmiiksi pillerit että olisin tänään sit aloittanut ne, mutta aloin miettiin et kun vuoto on niukkaa ja eri väristä kuin ennen eli vaaleaa. että onko kyseessä edes menkat ? ja mitä nyt teen ?

Selostuksesi mukaan yhdyntä tapahtui kierron kolmantena päivänä, joten raskaaksi tuleminen on silloin todella epätodennäköistä, melkeinpä mahdotonta. En näe mitään estettä aloittaa ehkäisyä uudelleen vaikka huomenna, jos tänään et enää saa tätä viestiä.

Yhteistyössä