kiinnittymisvuoto??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja armi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

armi

Vieras
Moi! Pliis neuvokaa plussanneet,: tein viime keskiviikkona(kp16) ovistestin ja viivat näyttivät melkeen yhtä vahvoilta, tikut loppuivat kesken ja oletin että ovis to-pe.
Tein siis testejä alkaen kp12, ja jonkun yhden päivän jätin väliin ja jatkoin kun tikkuun tuli edes haaleaa..

Eilen keskiviikkona (kp23) tuli vaaleta verta vähän ponttöön samoin tänään sekä pyyhkiessä vähän!!? ja mun laskujen mukaan oviksesta 5-6 pvä??!

Eli Onko mahdollista että ovis olisi ollut jo aikaisemmin,jo n.kp-8-9, mutta miten vois näkyä melkeen yhtä vahvana viivani sitten yli viikonkin kuluttua (kp16), eikä sitä ennen? Olo on nyt kuuma ja mahassakin menkkakivun tapaista.. lämpö vain 36,3.

Toivoisin että olisi kiinnittymisvuotoa.. Toivottavasti saitte tästä sepustuksesta selvää, ja pllis kommentoikaa tota ovis tikku juttua! ennen aina mulla on sen tikuttelun jälkeen alkanut menkat tasan 2vko jälkeen ja tuhruttelemalla, ei kirkkaalla ohuella verellä. Kaunko mahd. kiinnittymis vuoto kestää ja minkälaista??!

Mulla tuli ns. kiinnittymisvuotoa viikon päästä oviksesta. Tikutin perjantaina ovisplussan ja seuraavan viikon sunnuntaina tuli aivan pieni läikkä verta, siis todella tippa. (Eli 8 pv oviksen jälkeen) Se olikin eka merkki, josta arvelin olevani raskaana, koska moista ei koskaan aiemmin ollut tapahtunut. Plussaonnea!

kiitos Suvi! Mä ajattelin kanssa eilen että se on merkki kun tuli se tippa, tänään alkoi jo ihmetyttää ja suututtamaan kun tuli ""n. teelusikallinen"". ja menkat mulla alkaa yleensä sillä ruostetuhrulla..

No, kuulostelen tässä pari päivää että mihin suuntaan menee. Lämpöjä en paljon viitsi tässä vaiheessa mittailla kun ei taida olla niin luotettavaa, vai?

Mutta vastailkaa muutkin kokemuksistanne/ mielipiteitä..

moi! nyt jo 4 peräkkäistä päivää sama juttu, ehkä hiukan vähästä vielä vähentynyt..(eli yht. max.2 teelus.)
voikun loppuis jo huomiseen! voiko ,tai siis onko teillä kellään ollut näin kauan kiinnittymisv. päiviä?
Onneks voin testata jo ens keskiviikkona.. mutta normaaleilta menkoilta nämä ei tunnu. ps. Kiitos teille vastauksista ja kannustuksista =) !

Moi Armi,

Mulla alkoi pienen pieni vuoto viime viikon torstaina. Sellainen tuli joko kerran päivässä tai ei ollenkaan. Siis joko oli tullut ihan vähän pikkuhousun suojaan tai pyyhkiessä. Sitä kesti sitten viikon verran ja nyt ei ole ollut kolmeen päivään mitään. Tänä aamuna tein sitten testin ja haamuplussahan siitä tuli. Teen viikon päästä uuden testin, jos se näyttäis jo selvää plussaa. Eli ihan samanlaiset oireet sulla kuin mulla.

Pidän peukkuja, että sulla kävi samoin kuin mulla. Yritystä oli takana vuosi.

Moi Kisu!
Suuret onnittelut ja plussasta!!!!!!

kiitos peukuista, :) ,mutta tällä kertaa kävi niin että tulva alkoi sitten viime yönä :( .
Sitä ihmettelen eniten että käytin ovistikkuja jotka ovat aina tähänmennessä näyttäneet tarkalleen sen ajan, eli mulla piti olla niiden mukaan kierto 31pvä. ,mutta nyt alkoi kp26.
Varmaan jotain on yrittänyt tapahtua koska tuli myös ihan mustaa kokkaretta..

Mutta sulla kuullostaa lupavalta, olen iloinen sun puolesta ja uskon että täälläkin pian tärppää, kun ilmeisesti edes jotain oli tapahtunut tässä kierrossa erilailla! :)
Monesko kp sulla meneillään? tikutitko oviksen?
voisit varmaan tehdä jo parin päivän päästä uuden testin?
Jään jännäilemään, ilmoittelehan ,jookos?

Paljon Paljon Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!!!!!!!!!

Mun kierrot heittelee pirusti. Alin on ollut 35 ja pisin 59. ""Normaali"" ehkä noin 45 paikkeilla. Tänään olisi ollut kp 51. Ja koska mun kierron pituudesta ei ole ollut minkäänlaista havaintoo tai säännöllisyyttä, en ole alkanut tikuttelemaan. Johan siinä tikut loppuu ennen kuin se mahdollinen ovis olis tullut... =) Ollaan vaan luotettu tasaseen touhuilu tahtiin n.3 päivän välein... Luotettu ja luotettu, vuosi siihen näytti menevän...

Voi harmi sun puolesta. Mutta ei kannata lannistua!! Oletteko kauan yrittäneet raskautua?

moro!

Yritystä ekaks 1v. sitten todettiin endometrioosi,joka vaikutti siihen että ei raskaudu,sitten leikkaukseen jonotusta 9kk. ja nyt leikkauksen jälkeen yritystä 8kk. (eli tavallaan 2,5v. ,mutta ilman ""haittatekijää"" 8kk. =)
että näin..
On sulla kyllä tosi pitkä kierto, Mulla on alin 20 ja pisin 33.
ja kyllä usein tuntuu et jaahas, taasko.. eiks nää olut just viikko sitten..
Mutta ei kai noilla kierron pituuksilla paljoa eroa oo raskautumisen kannalta,paitsi jossain luki että jos tosi lyhyt niin munikset ei ehdi kasvaa kunnolla tms.
Oletko omasta kierron kestosta koskaan kysellyt lekurissa?
Mulle ne aina sanovat että normaalia, vaikka 10pvä. heittoja pituuksissa ja tuhruilua yleensä pari päivää, paitsi nyt siis toisella tavalla. Mutta en meinaa mennä lekuriin nyt tämän oudon kierron tiimoilta..
Jepulis, perässä tullaan, on kyllä tunne vahvana että vielä tämän vuoden puolella tärppää.
;)

Joo, aikoinaan parikymppisenä aloitin pillerit vaan sen takia, että saadaan kierto säännölliseksi. Silloin en edes seurustellut kenenkään kanssa. Meinasivat, että on hyvä, että menkat tulee säännöllisesti, ettei kohtu kuivu. Siis jos joskus haluaa lapsia. Nyt olen ollut pari vuotta syömättä, niin taas tätä samaa mennään. Sinänsä ei haitannut, että menkat harvoin, mutta ei koskaan tiennyt milloin ne tulee. Jossain tais olla, että nykyään on tutkittu, että ei siitä olisikaan mitään haittaa, että menkat tulee harvoin. Ehkä jotain pillereitäkin sitä varten on kehitteillä.. ? Tosin näinä päivinä kun mainitsin tosta kohdun kuivumisjutusta gynekologille, niin se ei sellaista ollut koskaan kuullutkaan. Niin noi vuosikymmenet tekee tehtävänsä. Olen siis nyt 30-vuotias. Sitä olen kyllä kuullut, että jos on oikein pitkät kierrot, ei ehkä ovuloi ollenkaan... ??

joo, mä kanssa kuullut että jos tosi pitkät (varmaan jotain yli 60pvä) niin ei ovuloisis, ja jossain on ollut myös et ovis vois joskus ulla jopa 2krt. kuussa.. ottaa noista sitten selvää..
Ne tikut on ollut tavallaan ihan hyviä, ajattelin nyt tilata netistä kun on paljon halvempia.(mm. mammaksi.fi) sieltä voi tilata myös r-testejä. mä oon 33v. ja lopetin pillerit siis 30vuotiaana. en ole kans kuullut tommoisesta kohdun kuivumis teoriasta, mutta niin se on että vuosikymmenien saatossa aina tuppaa asiota muuttua ja tutkimustulokset kertoilee mitä milloinkin.. =) mutta nyt myö häippäsen lenkille tästä koneelta.. Palaillaan!

Yhteistyössä