Pillereistä vaihteeks..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katie-

Aktiivinen jäsen
06.07.2007
3 161
0
36
Kuorevaara
Suositelkaa joku hyvä pilleri merkki missä ei tuu mitään tiputtelu vuotoja samaan tyyliin kun cerazeteista.. Tällä hetkellä oon syöny jo useemman kuukauden ajan yasmine merkkiä mut nyt taitaa alkaa jo ukollekkin riittämään.. Tiiäppä sit onko tää pillereistä vai omasta päästä vaan kiinni mut aina kun oon tauon jälkeen pilsut alottanu nii hermot kireellä melkein 24/7 ja kaikki saa sit kärsiä miun kiukkuumisesta. Toinen juttu on se että voisin olla koko ajan syömässä jotain, aina on nälkä tai vaikka ei ois nii silti pitää syödä.. Mikä ois siis hyvä vaihtoehto, kokemuksia???

Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Merciloneja oon popsinut aina ei mitään oireita ja menkat kestää 3päivää ilman kipuja jollei joskus päätä pakota

Onkos noissa pillereissä sama et jos polttaa paljon tupakkaa niin suurempi riski siihen johonki sairauteen..?

Rehellisesti sanottuna ei mitään tietoa.Ovat sopineet mulle alusta alkaen

Merciloneja oon popsinut aina ei mitään oireita ja menkat kestää 3päivää ilman kipuja jollei joskus päätä pakota

Onkos noissa pillereissä sama et jos polttaa paljon tupakkaa niin suurempi riski siihen johonki sairauteen..?

Rehellisesti sanottuna ei mitään tietoa.Ovat sopineet mulle alusta alkaen

Jepjep.. Itellä tosiaan tupakkaa kuluu aika reilusti mut lekuri silti kyllä pysty määräämään mulle nuo yasminetkin nii kaipa se onnistus nuokin antaa jos vaihtasin.. Pitää laittaa harkintaan tuo merkki, johonkin ois pakko vaihtaa..

Itte söin aikanaa samoja. menkat ei helpottun yhtää, kesti 8 päivää ja oli todella kivuliaat ja runsaat. Ja pinna kireel olin ja ihan hullu ku söin niit.
Mut joo, ehkäshän ne, ku olin niin kamala akka, et ei koskaa ees tehny mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Olisin ehdottanut cerazettaja ku ne oli mulle sopivat. Muita sivuvaikutuksia ei ollut kuin että jäi kuukautiset kokonaan pois.

Jälkitarkastuksessa sain cerazetet ja ensimmäiset 3kk kestin ja kärsin sen tiputtelun vaan sit nakkasin mäkeen.. Ei sopinu mulle ei ollenkaan.. Melkein koko hemmetin 3kk vuodin putkeen.. Ei kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:

Itte söin aikanaa samoja. menkat ei helpottun yhtää, kesti 8 päivää ja oli todella kivuliaat ja runsaat. Ja pinna kireel olin ja ihan hullu ku söin niit.
Mut joo, ehkäshän ne, ku olin niin kamala akka, et ei koskaa ees tehny mieli.

Ei ne kaikill sovi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Olisin ehdottanut cerazettaja ku ne oli mulle sopivat. Muita sivuvaikutuksia ei ollut kuin että jäi kuukautiset kokonaan pois.

Jälkitarkastuksessa sain cerazetet ja ensimmäiset 3kk kestin ja kärsin sen tiputtelun vaan sit nakkasin mäkeen.. Ei sopinu mulle ei ollenkaan.. Melkein koko hemmetin 3kk vuodin putkeen.. Ei kiva.

Se on jännä etttä toisilla on jatkuvaa vuotoa ja sit toisilta loppuu kokonaan!! Onneksi kuuluin tohonjälkimmäiseen ryhmään.

Kysäsenpä tässä samassa ketjussa reseptin uusimisesta, mulla oli määrätty vuodeksi noita cerazettejä, nyt hain joku viikko sitten viimosen 3kk satsin. Eli uusitaanko se resepti tk:lla, ihan vaan että vien sen sinne? Vai tartteeko käydä lääkärillä (ei hirveesti innostais...)?

Alkuperäinen kirjoittaja tupu:
Kysäsenpä tässä samassa ketjussa reseptin uusimisesta, mulla oli määrätty vuodeksi noita cerazettejä, nyt hain joku viikko sitten viimosen 3kk satsin. Eli uusitaanko se resepti tk:lla, ihan vaan että vien sen sinne? Vai tartteeko käydä lääkärillä (ei hirveesti innostais...)?

Lekuriin ja papa

Yhteistyössä