Pillereistä johtuvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halinappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Halinappi

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
2 491
0
36
Onko teillä minkälaisia kokemuksia yasminelle pillereistä??
Mä aloitin syömään niitä tossa reilu kaksiviikkoa sitten ja nyt mulla on ollu joka päivä pahoinvointia, alavatsakipua, pääsärkyä jne... jotka ilmeisesti johtuu noista pillereistä..

Eilen kävin lääkärissä ja lääkäri määräs verikokeisiin ja otti papa-kokeen... Lisäksi otti varmuuden vuoksi raskaustestin.. Jostain syystä jännittää nyt kauheesti tuon raskaus testin tulos :/ kun meillä on kuopus vasta 3kk ikäinen, niin en kyllä nyt halua uudelleen raskaaksi. Ollaan kyllä käytetty ehkäisyä joka kerta kun ollaan rakasteltu, mutta silti jotenkin pelottaa että netäpä jos ehkäisy onkin pettänyt... Huomenna saan vasta tulokset kokeista kun lääkäri soittaa... Todella toivon että tää kaikki johtuu vaan noista pillereistä.. :|

Tarkoitatko Yasmine pillereitä? Mulla oli ne pari vuotta ja kun aloitin niitten syönnin niin mulla oli kolme kuukautta kauhee pahoinvointi ja muutenkin olo kuin raskaana ollessa. Meni sitten ohi. Ja niistähän sanotaan, että jos kolmessa kuukaudessa oireilu ei lopu niin on syytä vaihtaa pilleri merkkiä.

mulla oli noista samoista pillereistä ihan järkyttävät sivuoireet. Todella pahaa päänsärkyä, sydämentykytystä ja pahoinvointia, lisäksi vuoto oli sellaista et kun normisti kestää 5 päivää korkeintaan ja loput kuukautta saa olla huoleti, niin kääntykin juur toistepäin, eli 5 päivää vuotamati ja loput sit...eli pahan anemiankin tekivät, jota kesti hoitaa pois vaikka kuinka kauan. Oireet lakkas kun lopetin (lääkäri sanoi ensin et syöt vaan ...kyll ne loppuu..) pask...t ne mitään loppuneet, yritin ja yritin jatkaa, mutta aiheuttivat myös unettomuutta joten aika raakkiin kuntoon menin tuona aikana. sitte siirryttiin niihin mitä käytin aiemmin, ei mitään ongelmia...
Lääkärin mielipide oli et oon yks tosi harvoista joille on tullut tosta tommosta, mutta kas, kun ainakin omaan ystäväpiiriin on kuulunut muutamia joille eivät myöskään käy. kun asuttiin saman lääkärin alueella ja noita tarjos siten kaikille kokeiltavaksi neuvolan puolelta.. En tiedä mikä pillereissä on mikä tuon aiheutti, toinen lääkäri sanoi että voi johtua hormoonien määrästä - tai lähinnä niiden vähyydestä kun ovat kuulema / ilmeisesti näitä uudenaikaisia erittäin vähähormonisia pillereitä. ?
Joillekin varmast erinomainen ehkäsykeino, mut mulle ei käyneet, tai no erittäin hyvä ehkäsykeino sinänsä ettei paljon sekstailut mielessä käyneet koko aikana

Alkuperäinen kirjoittaja nina:
Tarkoitatko Yasmine pillereitä? Mulla oli ne pari vuotta ja kun aloitin niitten syönnin niin mulla oli kolme kuukautta kauhee pahoinvointi ja muutenkin olo kuin raskaana ollessa. Meni sitten ohi. Ja niistähän sanotaan, että jos kolmessa kuukaudessa oireilu ei lopu niin on syytä vaihtaa pilleri merkkiä.

Ei kun ihan Yasminelle pillereitä... sain repseptin nyt yasmin pillereihin että jos niitä kokeilisin..

Yhteistyössä