pillereiden lopetus

Syön siis Yasmin pillereitä ja nyt on toinen laatta puolessa välissä menossa. Ekan laatan aikana ei ollu juurikaan mitään "oireita" mut nyt on tullu sellasta että olen ihan tosi pahalla päällä ym. mitä aina muistakin pillereistä on tullut (Femoden,Mercilon). Neuvolan täti sanoi että toisen laatan aikana huomaa jos jotain niistä tulee. Ohjeissa lukee että voi lopettaa milloin vain mut sitte neuvolassa sano että kannattaa syödä laatta loppuun muuten voi kierto mennä ihan sekasin. Kannattaako nyt syödä toi laatta loppuun vai lopettaisinko nyt. Nyt en halua tulla raskaaksi että mikä sitte olis sellanen yhtä varma ehkäisy kun pillerit,kortsuja ei haluta käyttää. Olen miettinyt niitä emätinpuikkoja mitkä laitetaan ennen yhdyntää. Eipä tässä kai muita vaihtoehtoja ole kun ne kauheet pillerit tai ne emätinpuikot...
 
Hei,

sun varmasti kannattaa syödä se laattaa loppuun, niin kierto ei heitä sitten ihan härän pyllyä =) vaikka voihan se tehdä sen siltikin pillereiden jälkeen.
Yleensähän suositellaan syötäväksi kolme kuukautta pillereitä, siinä ajassa elimistö ehtii tottua niihin. Voihan se silti olla, ettei Yasminet sulle sovi. Monilla on sama ongelma pillereiden kanssa, että on pinna kireellä, niin on myös minulla :$ mutta pakko vain syödä niitä, kun emme myöskään kumia haluta käyttää.. Mutta onhan pillereiden tilalle muitakin hormoniehkäisykeinoja. Esimerkiksi se ehkäisyrengas tai ehkäisylaastari. Koitapa kysyä niistä neuvolastasi. Itse en kumpiakaan halunnut. Toivottavasti keksit ratkasun pulmaasi! :)
 
Sanni82harmaana
Mulla myös hermo jatkuvasti kireenä noista Yasmineista sekä nyt en enää edes siedä miehen kosketusta enkä mitään mikä viittaa seksiin. Edellisen levyn aikana huomasin, että en kostu enää ollenkaan vaikka silloin seksiä teki mieli lähes joka päivä. Luulenpa että meillä lentää tämän levyn jälkeen Yasminet roskiin, että saadaan taas nauttia toisistamme.
 
Mulla nyt kolmas laatta menossa ja edelleen oon tosi kiree ja hermostun helposti,illalla paha olo,väsyttää kokoajan. Viime viikko oli ihana kun oli väliviikko,ei mitään oireita mut nyt taas kun muutaman päivän syöny pillereitä niin kaikki oireet taas tuli. Seksihaluihin ei ole vaikuttanu. Kai se on vielä jotain muuta merkkiä koitettava,vaikka tuskin nekään sen kummempia on.
 
jännä juttu..Mulla on paljon helpompi olla kun syön pillereitä... tauko viikko on yhtä piinaa... Mutta kaikki loppuu kun seinään kun saan otettua ensimmäisen pillerin... Jokainenhan tuntee tavallaan nuo jutut..Mutta onneksi kuitenkin näin päin...
 

Yhteistyössä