pillereiden lopettamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BuranaBeikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BuranaBeikko

Vieras
Lopetin pillerit noin 1.5 viikkoa sitten. Nyt joka päivä päänsärkyä, jonka kovuus vaihtelevaa. kellään muulla samaa? Kauanko kestänyt? Hormoonimyllerryksestähän tää johtuu epäilemättä, mutta ois kiva tietää kauanko pitää kestää.
Ekasta ei tällasta tullut, mutta synnytyksen jälkeen ollu aina menkkojen yhteydessä joskus jopa migreenin verrattavaa päänsärkyä.
Rasittavaa! Töissä menee ihan kipulääkkeen voimalla...siis aiemmin. Nyt jotenkin arastelen ottaa kun YRITYS päällä.

Mullaki esiintyy tuommoista päänsärkyä, joka on verrattavissa migreeniin, tosin mulla se on ollut niin kauan kuin jaksan muistaa, tosin mitään ongelmia ei esiintynyt kun lopetin pillerit. Mulle tosin määrättiin kaikkein ns miedoin niistä, ettei mitään lisäongelmia tulisi. Itse en siihen juurikaan mitää ole ottanut, koska yleensä nukkumalla se menee ohi, harvemmin on niin kova et joutuu ottaa jotain normi särkylääkkeitä ja hyvin harvoin ihan kunnon migreeni oireita oksennukseen saakka. Mut hiukan valohäiritöitä esiintyy jos joudun tuijottamaan kauan samaa paikkaa.

Uusimmat

Yhteistyössä