vierailija
Olen tapaillut tammikuusta lähtien yhtä miestä. Olemme olleet aika tiivisti yhteydessä ja aina baarin jälkeenkin päädytään saman katon alle yöksi. Jos lähden baarista ulos hetki ennen häntä niin hän soittaa perään. Olemme joo touhuilleet mutta ei läheskään joka kerta. Viesteissämme voi olla pusu hymiöitä yms. Mies on vähän ujo mutta on sanonut viihtyvänsä kanssani, on sanonut että kumpa joka ilta voisi olla kanssani ja kehuni minua, pyytänyt kaverillensa kun heillä ollut miesten ilta ym. Eilen sitten päätin laittaa hänelle viestin jossa kerroin pitävänsä hänestä enemmänkin kuin vain vaikka seksin merkeissä. Hän vastasi,että hyvä jos on kelvannu mut sori hän ei oikeen tiiä ja et oon hieno nainen ja mukava mut jostai syystä ei vaan tunne mitään jäätävää poltetta. Sitten laittoi heti perään,että ehkä hänellä on tunnevamma. Ja sano et kuitenki yli puol vuotta ollaan jossainmerkeissä tavattukkin. No mikä meni pieleen? Pilasinko nyt kaiken enkä tuu enään koskaan näkemään häntä. Laitto vielä kun pyysin anteeksi,että sekotin pakkaa niin hän pisti et ei se on,että hauskaahan meil on ollu aina ym. En tiedä mitä teen nyt. Hän kerran jo sanoi että pitää minusta aikaisemmin ja aina soittaa baarin jälkeen jos lähen häntä "pakoon" aikaisemmin baarista. Ja voi olla mustasukkainen jos puhun baarissa jonkun kanssa ja hänen ja minun kaverit kaikki tietävät "meistä". Kamala "morkkis" on jos nyt pilasin kaiken. Mies on kyllä todella todella ujo tälläisissä asioissa ja ylipäätänsäkkin. En haluaisi menettää häntä..