Pilasin LAPSENI HIUKSET!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "JEP"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"JEP"

Vieras
Menin leikkaamaan itte 1v.lapsen pään ja nyt se on ihan karsee!! oikeestaan järkyttävä!
Eilen se näytti vielä hämärässä hyvälle, mutta oikeesti..nyt ois lastensuojeluilmoituksen paikka!

No ei vaitsu! vinkkejä pään korjaamiseksi? se taitaa olla jo niin lyhyt ettei parturikaan siitä kummosta enää saa?

Samaa mieltä. Parempi antaa ammattilaisen tehdä ne asiat, mihin itsellä ei ole koulutusta. Tuosta syystä mä en esim. koskaan nypi itse kulmiani enkä värjää niitä. En myöskään värjää itse tukkaani.Mutta onneksi on ammattilaisia jotka ne osaa :).

Voi jessus, ei mihinkään kulmien nyppimiseen kyllä koulutusta tarvita :D Eikä se tukan värjääminenkään mitään ydinfysiikkaa ole!

[QUOTE="eee";25589205]Voi jessus, ei mihinkään kulmien nyppimiseen kyllä koulutusta tarvita :D Eikä se tukan värjääminenkään mitään ydinfysiikkaa ole![/QUOTE] Mun mieheltä kyllä onnistuu hiusten leikkamienne ja hyvi se osaa tehdä, eikä TOSIAANKAAN ole mikäänparturi. Leikais jopa mun pitkät hiuset ja ihan hienot olivat. pojilta onkin helpompi laikata, kun van koneella ajelee.... ei se partutikaan sen kummemmin poikien hiuksia leikkais

mä en vie sen takia parturiin, koska en ala maksamaan 25euroa siitä että leikkaa saman mallin kuin mä =) tän pienimmän kohdalla vain ajattelin noita harvoja hiuksia lyhentää hieman ettei ole silmillä.. ja kotona se onnistuu vielä 1vuotiaalta kaikin puolin paremmin kuin parturissa. Luuletteko että tuo laps istuis parturin penkissä hiljaa ja parturi leikkais tukan!?

[QUOTE="eee";25589205]Voi jessus, ei mihinkään kulmien nyppimiseen kyllä koulutusta tarvita :D Eikä se tukan värjääminenkään mitään ydinfysiikkaa ole![/QUOTE]

Juu ei varmaan tarvitakaan eikä varmaan olekaan, mutta pointti oli siinä, että jos on joku asia mitä ei itse kovin hyvin hallitse, se kannattaa jättää suosiolla ammattilaisen hommaksi. Mä en ole kovin hyvä muotoilemaan kulmiani, niiden värjäystä en ole edes kokeillut. Ja tukkaani värjäsin joskus nuorempana itse, mutta koska haluan siihen jotain muutakin kuin yhtä väriä, mun taidot loppuu siihen. Joten menen suosiolla kampaajalle :).

Yhteistyössä