Pilasin kaiken :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Meillä ollut miehen kanssa vähän riitaa ja aina kun on huonolla päällä menen nettii pelaamaan raha-automaateilla. Nyt olen eilisen jälkeen tuhlannut yhteensä 1000 euroa :ashamed: Eka voitin 400 e laitoin ne tilille mutta sitten menin uudestaa pelaamaan ja kun hävisin jatkoin pelaamista, halusin taas päästä voiton puolelle mitä ei tietenkään tapahtunut. En edes huomannu et rahaa meni noinkin paljo.

Miten uskallan kertoa miehelle? Nyt meillä ei oo varaa vuokraankaan... Tekis vaan mieli kuolla.

Ja kyse ilmeisesti ihan aikuisesta ihmisestä???? itse en voi millään tajuta, että joku laittaa rahaa tuollaiseen typeryyteen. No, menee ne ainakin hyvään tarkoitukseen raha-automaatti yhdistykselle, joten sano miehellesi laittaneesi rahaa hyvåäntekeväisyyteen.

[QUOTE="provo";21943609]en usko että kukaan olis noin tyhmä...[/QUOTE]

Siis et usko että peliriippuvaisia on olemassa? Ei sit varmaan juoppoja, narkkeja ym. eri riippuvuuksista kärsiviä oo? Mielenkiintoinen näkemys...

AP:lle Ei auta kun kertoa asia miehelle ja sitten hakea apua peliriippuvuuteen.

No ei todellakaan mene hyväntekeväisyyteen, ei ole veikkauksen sivustoja vaan ihan yksityisiä. Esim. betsson.com

Mut ei peliriippuvuutta voi tajuta sellainen jolla ei itellä sitä ole. Mulla siis muitakin ongelmia jotka pohjautuu lapsuudesta. En ollut ajatellut pelata noin paljoa, jotenkin en vaan pystynyt lopettamaan. Tyhmää, tiedän.

Kerrot nyt heti miehellesi ja otat tulevan vastaan kuin aikuinen, alat nyt järjestellä raha-asioita että saatte vuokran ja laskut hoidettua ja panet jokaikisen pelitilisi kiinni. Ja muista että IKINÄ ei IKINÄ noin käy enää ja miehelläsi on syy olla raivona. Ala korjata mokasi jälkiä NYT!

[QUOTE="apua";21943617]Ja kyse ilmeisesti ihan aikuisesta ihmisestä???? itse en voi millään tajuta, että joku laittaa rahaa tuollaiseen typeryyteen. No, menee ne ainakin hyvään tarkoitukseen raha-automaatti yhdistykselle, joten sano miehellesi laittaneesi rahaa hyvåäntekeväisyyteen.[/QUOTE]

Itse en kannata että valehtelisit miehellesi!! Kerro totuus.

[QUOTE="vieras";21943666]Soita apua itsellesi Peluurista tai kriisikeskuksesta. Ja soita sossuun aika, voitte saada harkinnanvaraista apua ja jos ei niin seurakunnasta[/QUOTE]

tuskin sossussa saa apua jos on itse tuhlannut 1000 euroa peleihin? Hei haloo?

Helpompi se nyt on kertoa mitä myöhemmin.Itse kuulin asiasta vasta 2vuoden jälkeen,kun rahoja oli pelattu kymmeniätuhansia.
Miten sillä toisella ihmisellä oli oikeus kusettaa mua noin kauan.Päätti tavallaan puolestani et juttu on mitätön,ku ei pitänyt tärkeänä kertoa.
Se satutti ja satuttaa yhä.

Valhetta valheen perään,kohta olet niin kietoutunut verkkoihin ettet enää löydä reittiä pois.
Kerro miehellesi,jos hän ei ymmärrä nyt niin ei olisi ymmärtänyt myöhemminkään,sitten kun hän tuntee itsensä niin petetyksi ku mahdollista
.Mutta sinun tehtäväsi ei ole päättää sitä hänen puolestaan,sinulla on velvollisuus kertoa.

[QUOTE="vieras";21943666]Soita apua itsellesi Peluurista tai kriisikeskuksesta. Ja soita sossuun aika, voitte saada harkinnanvaraista apua ja jos ei niin seurakunnasta[/QUOTE]

Ei sossu todellakaan auta, jos tilitiedoista näkyy, että nettipeliin on kuukauden vuokra- ja ruokarahat tuhlattu. Nöyrästi kerrot miehelle, pyydät vuokranantajalta maksuaikaa vuokraan ja alat miettiä mitä myydä ja mistä viikonloppuna löytyy tyhjiä pulloja, joita viedä kauppaa. Puolukoita voi kans käydä muutaman kilon poimimassa. Rahaa tulee, kun viitsii tehdä jotain.

Nyt käyt laittamassa itsellesi pelikiellot noille sivustoille. Sen jälkeen tunnustat miehelle ja rupeat sopimaan laskuihin uusia eräpäiviä. Marjoja keräämään vaan, ne on verovapaata tuloa.

Yhteistyössä