Pilasin kaiken :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain idiootti toimii noin. Eksä teki saman tempun mun kaikilla säästöillä, eikä koskaan saanut maksettua takaisin. Ei ikinä palannut luottamus siihen ihmiseen ja tuo oli yksi niistä syistä, miksi siitä tuli todellakin EX!

Mun ex-ukko pelasi meidän rahoja, omiaan ja minun. aluksi onnistui salata se, mutta summien noustessa huomasin asian. Hänelle ei omasta mielestään ollut mitään ongelmaa ja kieltäytyi vastaanottamasta apua, vaikka sitä hänelle hain.
Valehteli, varasti, myi tavaroita selän takana. Onnistui melkein tuhoamaan perheemme. Hautoi usein itsemurhaa...
Hae itsellesi apua, sitä on saatavilla, puhu vaikka neuvolassa, siellä auttavat eteenpäin. Sä et ole huono ihminen, tuo on verrattavissa alkoholismiin, tosin tulee paljon kallimmaksi.

Kerro miehelles heti.
Lataa koneelle esto-ohjelma johon miehellä tunnukset.
Ilmoita itses Peluuriin.

Tee nämä NYT. Tiedän että on vaikeeta mutta TEE SE!

Jos et, olet pian samassa tilanteessa kuin minä, helvetissä suorastaan viimeiset vuodet, eikä tästä pois pääse kovin helpolla.
Tee se nyt heti.

Ja koska et voi hillitä pelaamistas, sun täytyy lopettaa pelaaminen kokonaan, usko mua. Älä huijaa itseäs.
Tiedän että se on kivaa "ajanvietettä" ja voitot houkuttelee, mutta itse sisimmässäs tiedät ettet sitä pysty hillitä.

[QUOTE="vieras";21944658 begin_of_the_skype_highlighting**************21944658******end_of_the_skype_highlighting]Niinpä, tosi noloa. Vähemmän noloa on joutua ulosottoon.[/QUOTE]

Mun terapeuttiko vuokran maksaa :laugh:

[QUOTE="harmaa";21944660 begin_of_the_skype_highlighting**************21944660******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************21944660******end_of_the_skype_highlighting]Ei ne summat vaan se et jos joutuu salaamaan,ja se et jos pelaa rahat joilla elää.
Tuosta vähättelystä huomaa jo sen et sulle pelaaminen on ongelma,ja suuri sellainen.[/QUOTE]

En ole salannut. Aina olen kertonut miehelle viimeistään seuraavana päivänä.

Yhteistyössä