Pikkusenko hieno matkailuauto

  • Viestiketjun aloittaja -vaimo-
  • Ensimmäinen viesti
-vaimo-
http://www.nettikaravaani.com/viewVehicle.php?id_travel_truck=1235497&page=2&sortCol=&ord=&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=2@sortCol=@ord=


Mä tässä katselen jos vuokrattais loppukesästä. Tässä olis sellainen et mahtus kaikki lapsetkin kyytiin ja sais turvavöihin.
Mut en mä uskalla näin hieoa vuokrata. Mä pelkään et joku hajoo ihan takuulla.
 
-vaimo-
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
onko asuntoautojen vuokrat noin älyttömät?!? :eek:

eikö vuokra-autoissa ole vakuutukset kaiken varalta?!?
Eihän tuo ole edes paljon vielä. Niistä tahdotaan ihan mielettömiä hintoja. Ja onhan ne kalliita autojaki ostaa.
Niin on niissä vakuutukset.
 
no joo mutta silti.
On ne kalliita en sillä sano tai riippuu paljolti autosta kun menee ostamaan.
Meillä on oma vaunu, joten ei ole tarvinnut vuokrahintoihin tutustua. Miusta tuollainen summa viikosta on ihan älyttömän kallis vaikka siihen kaikenlaista mukaan kuuluukin. *pyörittää päätä*
 
teiden tukko!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Karavaanari on kaikkien kaveri.. ja teiden tukko.
Peesi! Voi argh! Ymmärtäisivät edes antaa tilaa kun tietävät etteivät pääse 80:a lujempaa! Mutta ei.
Joo, kyllä karavaanareille pitäisi olla omat tiet tai edes joku ajokielto silloin kun toisen ovat tien päällä :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja teiden tukko!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Karavaanari on kaikkien kaveri.. ja teiden tukko.
Peesi! Voi argh! Ymmärtäisivät edes antaa tilaa kun tietävät etteivät pääse 80:a lujempaa! Mutta ei.
Joo, kyllä karavaanareille pitäisi olla omat tiet tai edes joku ajokielto silloin kun toisen ovat tien päällä :kieh:
:D
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Karavaanari on kaikkien kaveri.. ja teiden tukko.
Peesi! Voi argh! Ymmärtäisivät edes antaa tilaa kun tietävät etteivät pääse 80:a lujempaa! Mutta ei.
Mihinkä sitä tilaa pitäis antaa? Pysähdellä joka bussipysäkille ja P-paikalle, että kiireisemmät pääsee ohi? Ei tulis matkanteosta mitään....Sitä paitsi useimmat uudet matkamökit rekisteröidään 100-lätkälle.
 
niin
ei tuo ap:n "esittelemä" matka-auto mitenkään erityisen upea ole, mutta useimmilla ei olisi varaa siihenkään.....Pistää vähän miettimään, että mitenkähän "pitkällä siimalla" tämänkin palstan mammat joutuisi ihan sellaisen perusmatka-auton hankkimaan...?
 
-vaimo-
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ei tuo ap:n "esittelemä" matka-auto mitenkään erityisen upea ole, mutta useimmilla ei olisi varaa siihenkään.....Pistää vähän miettimään, että mitenkähän "pitkällä siimalla" tämänkin palstan mammat joutuisi ihan sellaisen perusmatka-auton hankkimaan...?
No tuo on kyllä meidän mittakaavassa HIENO!

Ja tuo minkä tuo triplaisä laitto linkillä niin on jo törkee. En vois tollaseen edes mennä.
 
-vaimo-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä luulin, et toi oli oikeasti hieno. Mut toihan oli ihan tavis.
No kyllä minusta nuo uudet autot on hienoja.
Mä en sit ole varmaa tavispalstalainen ku minulla ei ole varaa ostaa tollasta. Ja sanon et on hieno :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Tässä teille matkailuauto.
http://www.casatypik.com/blog/210-un-camping-car-ou-une-maison-roulante/
Seipääntyöntäjä :attn:
No onhan toi jo aika pramea. Mutta mutta.. Pohjimmiltaan idea ei minulla olekaan se, onko kiesissä marmorilattiat. Pikemminkin se, mitä sillä matkailuautolla tehdään: ajetaan leirintäalueelle toisten karavaanareitten jatkoksi.

Se ei oikein nappaa. :xmas:
 
-vaimo-
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Tässä teille matkailuauto.
http://www.casatypik.com/blog/210-un-camping-car-ou-une-maison-roulante/
Seipääntyöntäjä :attn:
No onhan toi jo aika pramea. Mutta mutta.. Pohjimmiltaan idea ei minulla olekaan se, onko kiesissä marmorilattiat. Pikemminkin se, mitä sillä matkailuautolla tehdään: ajetaan leirintäalueelle toisten karavaanareitten jatkoksi.

Se ei oikein nappaa. :xmas:
Ei meillä vaan ole tapana :)


 

Yhteistyössä