Mitä mieltä sitten olette tästä autosta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yyy

Vieras
Onko parempi kuin tuo Peugeot 307??
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1849851&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=28126664@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?page=2@sortCol=@ord=@id=28126664@tb=tmp_find_agent@posted_by=@new=@update=

Mulla ei ole kokemuksia tuosta 307:sta joten en voi verrata. Corolla Versolla olen ajellut nyt aika tarkalleen kaksi vuotta enkä keksi mitään valittamista siitä.

Ei kun keksin, etupenkkien niskatuet ei ole ihan täydelliset. :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Musta tuntuu, että seitsemällä hengellä se jäis tosi ahtaaksi..

Muuten varmaan hyvä auto, tojotat on aina olleet mun mieleen. Suurimmaksi osaksi ainakin. :D

Kaikki tuon kokoluokan tila-autot jää seitsemällä hengellä ahtaiksi (Opel Zafira, Fors C-Max, VW Touran...). :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Musta tuntuu, että seitsemällä hengellä se jäis tosi ahtaaksi..

Muuten varmaan hyvä auto, tojotat on aina olleet mun mieleen. Suurimmaksi osaksi ainakin. :D

Kaikki tuon kokoluokan tila-autot jää seitsemällä hengellä ahtaiksi (Opel Zafira, Fors C-Max, VW Touran...). :/

Joo, niin tuntuu jäävän. Me ei löydetä autoa ehkä ikinä...

Minä löisin vaikka miljoonasta vetoa, että tuo Toyota on sata kertaa toimintavarmempi kuin pösö.
Pösöt on aina rikki ja Toyota ei ole ikikunapäivänä jättänyt meitä tien päälle.

Kyllä te vielä ne kolme ipanaa johonkin mahdutatte mutta neljännen kanssa tulisi ongelmia. :D Teidän auton takapenkki muuten taitaa olla aika tarkalleen saman kokoinen kuin meidän auton, sinne siis tarvittaessa mahtuu ne kolme istuinta.

Mun ongelma täällä on vähän päinvastainen. Miten mä saan selitettyä autokuumeiselle miehelle että me ei ollenkaan todellakaan mitenkään tarvita seitsemän hengen autoa? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Kyllä te vielä ne kolme ipanaa johonkin mahdutatte mutta neljännen kanssa tulisi ongelmia. :D Teidän auton takapenkki muuten taitaa olla aika tarkalleen saman kokoinen kuin meidän auton, sinne siis tarvittaessa mahtuu ne kolme istuinta.

Mun ongelma täällä on vähän päinvastainen. Miten mä saan selitettyä autokuumeiselle miehelle että me ei ollenkaan todellakaan mitenkään tarvita seitsemän hengen autoa? :snotty:

Joo, me vaihdetaan nyt, koska jos se neljäs sitt tulee, on auto valmiina. Vielä kun volvosta saa vähän itselle päin.

Yhteistyössä